روبرت لواندوفسکی بر خلاف سخنان حسن صالح حمیدزیچ، گفته است که بایرن مونیخ هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او نداده است.

روز گذشته حسن صالح حمیدزیچ تایید کرد که روبرت لواندوفسکی خواهان جدایی از بایرن مونیخ و پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه را نپذیرفته است.

طرفداری | اما روبرت لواندوفسکی پس از پایان بازی مقابل وولفسبورگ در مصاحبه با ویاپلی اسپورت لهستان تایید کرد که بایرن مونیخ هیچ پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به من ارائه نداده است. او در این مصاحبه گفت:

تصمیم گرفته‌ام که قراردادم را تمدید نکنم. اگرچه هیچ پیشنهادی (برای تمدید قرارداد) از سوی بایرن دریافت نکردم. مهم‌ترین چیز این است که بهترین راه‌حل ممکن برای هر دو طرف را پیدا کنیم. امیدوارم این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ دهد.

لواندوفسکی در حالی گفته است که بایرن مونیخ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به من ارائه نداده، که قبل از او مدیر ورزشی بایرن گفته بود:

با لوا صحبت کردم. در طول مکالماتمان او به من اطلاع داد که نمی خواهد پیشنهاد تمدید قرارداد ما را بپذیرد و خواهان جدایی از باشگاه است.

حال این تناقض بین صحبت‌های روبرت لواندوفسکی و حسن صالح حمیدزیچ، باعث به وجود آمدن حواشی جدیدی پیرامون بایرن مونیخ شده است و این سوال را به وجود آورده که کدام یک از آن‌ها دروغ می‌گویند؟
 


همچنین بخوانید:

  • تایید شد؛ روبرت لواندوفسکی خواهان جدایی از بایرن مونیخ
  • روبرت لواندوفسکی: دیدار با وولفسبورگ احتمالا آخرین بازی من با پیراهن بایرن مونیخ بود