به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که جواد نکونام برای دقایقی کوتاه مقابل میکروفن ورزش سه قرار گرفت و به برخی سوالات پاسخ داد. سرمربی آبی پوشان از پایان فصل قبل تاکنون سکوت کرده و تنها دو مرتبه و به صحبت پرداخته است.

ویدئو: 350019

نکونام که در خودرو شخصی خود حضور داشت و در شرایطی که قصد داشت تا وارد محل تمرین شود، ابتدا واکنش مثبتی به اظهارات اخیر مهدی تاج و عذرخواهی او از استقلالی‌ها داشت.

رئیس فدراسیون روز گذشته و در واکنش به گل جنجالی و آفساید پرسپولیس در هفته پایانی لیگ که قهرمانی سرخ‌ها را رقم زد، از هواداران استقلال عذرخواهی کرده بود که این موضوع با استقبال نکونام همراه شد.

ویدئو: 350020

سرمربی استقلال در این خصوص گفت: ایشان متولی و رئیس فوتبال هستند که آن صحبت‌ها را انجام دادند. از او ممنون هستیم که واقعیت را گفت. از طرف خودم و هواداران از ایشان تشکر می‌کنم.

نکونام با اعلام اینکه او نیز در فصل قبل به این بحث اشتباهات داوری اشاره کرده، گفت: زمانی‌که ما فصل قبل این حرف‌ها را زدیم، عده‌ای جبهه گرفتند ولی همه دیدند که فصل گذشته چه اتفاقاتی افتاد.

سرمربی آبی‌ها با تمجید چندباره از شاگردانش گفت: من باز هم تکرار می‌کنم که ما قهرمان بودیم و استقلال حداکثر امتیازی که باید می‌گرفت را گرفت. بازیکنان کارشان را فوق‌العاده انجام دادند و به نظر من بهترین عملکرد را داشتند.

2058245

او درخصوص اینکه چه نظری درباره سقف بودجه دارد، اظهار داشت: ما می‌خواهیم با الهلال، النصر و... بازی کنیم و باید به این فکر کنیم که قصد داریم فوتبال ایران را بالا بیاوریم یا مقابل این تیم‌ها کوچکش کنیم؟ باید به این موضوع فکر کنیم.

نکونام در پایان و درباره اینکه با جذب نفرات جدید آیا شاهد یک نسخه هجومی و متفاوت از استقلال را شاهد خواهیم بود یا خیر، گفت: اجازه بدهید لیگ شروع شود آن زمان خواهیم دید.