به گزارش "ورزش سه"، حسین گودرزی پدیده فصل گذشته لیگ برتر اولین بازی خود را برای سپاهان مقابل شباب الاهلی انجام داد و عملکرد فردی بدی نداشت اما در نهایت این تیم با نتیجه چهار بر یک شکست خورد تا اولین حضور او با تجربه تلخی همراه شود.

حسین گودرزی زمانی که همراه با تیم ملی امید در مسابقات مقدماتی المپیک و آسیایی هانگژو حاضر شد استعداد خود را نشان داد و با درخشش در مسابقات لیگ آن را تکمیل کرد تا خیلی زود مورد توجه دو باشگاه بزرگ استقلال و سپاهان قرار بگیرد و در نهایت با توجه به اینکه استقلالی‌ها زکی‌پور و جلالی را در اختیار داشتند در سپاهان حضور پیدا کند.

ستاره جوان سپاهان فرصت خوبی برای درخشش در پیراهن سپاهان دارد و با ادامه دادن مسیری که فصل گذشته پیش گرفته بود می‌تواند شانس حضور در تیم ملی بزرگسالان را هم داشته باشد، اما تمام این‌ها به کنار آمدن با فشاری که در تیم بزرگ و پرهوادار ایجاد می‌شود به دست خواهد آمد.

او یکی از نفرات مورد توجه باشگاه سپاهان بود که در مراسم معارفه با ژست‌های جالب تصاویر جالبی خلق کرد و حضور پررنگی در رونمایی از پیراهن سپاهان داشت.

2068229

گودرزی در حال حاضر تنها دفاع چپ تخصصی است و جایگاه تضمین‌شده‌ای در این تیم در اختیار دارد، مگر اینکه عملکرد عجیب و غریبی داشته باشد!