ماندن یا رفتن یحیی گل محمدی سوال این روزهای هواداران پرسپولیس است 

هنوز مشخص نیست یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماندگار است یا نه.

به گزارش طرفداری، استعفاهای گاه و بیگاه یحیی گل محمدی فضای بی اعتمادی شدیدی را بین او و باشگاه پرسپولیس و همین طور هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است به نوعی که بسیاری از طرفداران پرسپولیس نمی دانند می توانند برای فصل آینده و حتی در چند بازی پیش رو تا پایان لیگ روی این مربی حساب کنند یا نه. آن هم در حالی که گل محمدی هنوز با پرسپولیس قرارداد رسمی دارد و بیشتر از تمامی بازیکنان و مربیان پرسپولیس از باشگاه دریافتی داشته و بعید به نظر می رسد بتواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

در این میان دو دسته شدن فضای هواداری نیز در نوع خود جالب به نظر می رسد. گروهی از هواداران پرسپولیس معتقد به اصلاحلات هستند و قویا تاکید دارند یحیی باید به عنوان سرمربی به کار خود ادامه دهد اما نه با دستیارانی چون داوود فنایی و حمید مطهری و همین طور مربی بدنساز تیم که رد پای آن ها در ناکامی های اخیر به طور کامل مشخص است. آن ها معتقد به حضور دستیاران خارجی هستند تا پرسپولیس بتواند با نفسی تازه و تدابیر مناسب در تمرینات راهی فصل بعد شوند.

اما گروه دیگری از هواداران که پرشمارتر هم هستند معتقد به تغییر کامل کادرفنی و جدایی کامل یحیی و کادرش هستند چرا که معتقدند کار یحیی در پرسپولیس به پایان رسیده و او به عنوان یک سرمربی ایرانی قادر به ادامه کار در پرسپولیس نیست. آن ها با توجه به تجارب خوبی که از حضور چهره هایی چون برانکو و کالدرون دارند، خواهان بازگشت این مربیان یا مربیانی در سطح و اندازه این نفرات بوده و معتقدند پرسپولیس نیاز به دانش و علم روز دارد و دیگر نباید هدایت این تیم به دست مربیان ایرانی سپرده شود.

از این رو هنوز مشخص نیست یحیی گل محمدی چه تصمیمی برای ادامه راه خواهد گرفت. جدایی از پرسپولیس و استعفا، ماندن در مجموعه و موافقت با جابجایی دستیارانش و حضور چند دستیار به روز و خارجی یا مخالفت با تمام هجمه ها و ادامه کار با همین نفرات برای فصل بعد؟

آن چه که مشخص به نظر می رسد یحیی با پرسپولیس قرارداد دارد و با توجه به رقم 29 میلیادری قرارداد خود و دستیارانش و افزوده شدن 20 درصد به این رقم در فصل بعد باشگاه برای قطع همکاری با او باید به اندازه استخدام یک مربی بزرگ خارجی به یحیی غرامت بدهد و این برای سرخ ها عملا سخت و نشدنی است. از این رو درویش به دنبال راهکاری برای توافق با یحیی برای جدایی یا اصلاحات در کاردفنی است.

حالا باید دید درنهایت یحیی در پرسپولیس ماندنی خواهد شد یا از این مجموعه جدا خواهد شد و اجازه حضور یک مربی بزرگ خارجی را در این تیم خواهد داد.