به گزارش "ورزش سه"، صحنه پنالتی تیم فوتبال ملوان عجیب و دور از انتظار بود، گلر باتجربه گل‌گهر با سابقه بالایی که در مسابقات لیگ برتر دارد در آن صحنه می‌توانست با مدیریت کردن مهاجم حریف او را به کناره ها بفرستند اما او را سرنگون کرد تا تک گل ملوان با همین ضربه به ثمر برسد.

اخباری فصل گذشته در سه هفته ابتدایی لیگ دروازه خود را بسته نگه داشته بود و گل‌گهر با درخشش او بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشت اما در لیگ بیست و چهارم در همان بازی ابتدایی گل خورد تا رکورد فصل پیش برای او تکرار نشود.

در صحنه پنالتی غندی‌پور در حالی مالکیت توپ را در اختیار داشت که با ضربه اضافه‌، توپ از او فاصله گرفته بود و به جای ضربه زدن به دروازه مجبور شد تا تغییر مسیر دهد و به سمت کناره‌ها حرکت کند و اخباری در محاسبات خود دچار اشتباه شد و این بازیکن جوان که دستپاچه شده بود را سرنگون کرد، کاری که نیازی به انجام آن نبود و احتمال از دست رفتن موقعیت بالاتر از گل شدن آن بود!

2068700

با گلی که این تیم دریافت کرد برنامه‌های تاکتیکی گل‌گهر تحت تاثیر قرار گرفت و شرایط مسابقه به سود ملوان تغییر کرد و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.