به گزارش "ورزش سه"، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بعد از قرعه‌کشی لیگ نخبگان می‌گوید پیش از قرعه‌کشی هم مسجل بود که قدرت‌های برتر آسیا روبه‌روی هم قرار می‌گیرند و بازی‌های خوب و هیجان برانگیزی را انتظار می‌کشیم ولی جالب این که همه در آسیا نگران وضعیت ورزشگاه آزادی شده‌اند.

حسین بادامکی در پایان مراسم قرعه‌کشی لیگ نخبگان آسیا گفت: چیزی برای غافلگیری نبود. پیش از قرعه‌کشی هم مشخص بود که قرار است با بهترین‌های آسیا روبه‌رو شویم. پرسپولیس تیم بزرگ و سرشناسی است. ما در ادوار قبلی نشان دادیم آتش زیر خاکستر هستیم و حریفان هم از ما واهمه دارند. چیزی برای غافلگیری نبود، این لیگ نخبه‌های فوتبال آسیا است و در هر مسابقه دو تیم قدرتمند و مدعی رو‌به‌روی هم می‌ایستند.

وی درباره مسائل مطرح شده طی جلسات کاری در کوالالامپور ادامه داد: نکته قابل توجه این است که مسئولان کنفدراسیون بسیار دغدغه وضعیت ورزشگاه آزادی و توانایی میزبانی فوتبال ایران را دارند و درباره شرایط ورزشگاه از ما زیاد سوال شد. وضعیت ورزشگاه برای آن‌ها حائز اهمیت بود و نیاز به گفتن نیست که این مسئله در کنترل بخش‌های دیگری است که حتما نهایت تلاش خود را به کار بسته‌اند.