به گزارش "ورزش‌ سه"، ظهر جمعه بیست و ششم مرداد ماه ۱۴۰۳ قرعه کشی اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا که سطح دوم رقابت باشگاهی قاره به‌شمار می‌رود برگزار شد و بر اساس آن سپاهان با الوحدت اردن، استقلال تاجیکستان و شارجه امارات هم‌گروه شد. 
حالا باشگاه سپاهان زمان‌بندی دقیق مرحله گروهی لیگ قهرمانان را اعلام کرده و در اولین مسابقه باید روز ۲۷ شهریورماه در اردن به مصاب الوحدات برود. مورایس و شاگردانش سپس باید آماده بازی خانگی برابر استقلال تاجیکستان در تاریخ ۱۰ مهر ماه شوند و در بازی سوم روز اول آبان ماه در امارات به مصاف شارجه برود. 

2069155

دور برگشت مسابقات نیز از ۱۵ آذرماه برای طلایی‌پوشان در اصفهان مقابل شارجه آغاز می‌شود و سپس آنها ۶ آذرماه در تاجیکستان با استقلال بازی می‌کنند و دیدار نهایی این تیم نیز ۱۳ آذرماه خواهد بود که باید در اصفهان یا شهری دیگر از الوحدات اردن میزبانی کنند.  
البته که مهم‌ترین چالش مورایس، شاگردانش و مدیران باشگاه پیدا کردن زمین و استادیومی مناسب برای میزبانی در آسیا است. نقش جهان به زودی برای تعویض چمن از دسترس خارج می‌شود و باید دید سپاهان در چه ورزشگاهی ادامه مسابقات لیگ و آسیا را برگزار خواهد کرد.