در دو هفته اخیر دو مهره مازاد یحیی گل محمدی با عملکردشان باعث از دست رفتن شانس قهرمانی پرسپولیس شدند

دو بازیکن مازاد یحیی گل محمدی انتقام سختی از سرمربی سرخ ها گرفتند.

به گزارش طرفداری، در همین دو هفته اخیر دو بازیکن مازاد یحیی گل محمدی چنان انتقام سختی از پرسپولیس و یحیی گرفتند تا نشان دهند این مربی باید در انتخاب نفراتش با دیدگاه فنی بازتری برای فصل بعد پرسپولیس را آماده رقابت های باشگاهی در ایران و آسیا کند.

در بازی استقلال و پدیده آرمان رمضانی تک گل استقلال را به ثمر رساند تا در روز تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در اصفهان فرهاد و استقلال یک گام دیگر به جام نزدیک تر شوند. همان مهاجمی که در پرسپولیس آن قدر روی نیمکت نشست تا در نهایت در نیم‌فصل دوم لیگ بیستم از پرسپولیس جدا شد و به استقلال پیوست.

رمضانی اگرچه در استقلال هم کمتر از بقیه مهاجمان بازی کرد اما آن قدر فرهاد مجیدی او را از نظر روحی آماده کرده بود که هرگاه به میدان آمد آماده نشان داد و مثمر ثمر ظاهر شد و درنهایت نیز مقابل پدیده درخشش فوق العاده ای داشت.

در بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان نیز دو بازیکن دیگری که در لیست نفرات نخواستنی یحیی قرار داشتند، چنان درخشیدند که پرسپولیس در سیرجان چاره ای جز شکست نداشته باشد.

فرشاد احمدزاده که در ابتدای لیگ نوردهم با سروصدای فراوان به پرسپولیس پیبوست پس از جدایی کالدرون و حضور یحیی در آخرین روز نقل و انتقالات رضایت نامه اش را از باشگاه گرفت تا به بدترین شکل ممکن از پرسپولیس جدا شود. احمدزاده دیروز یکی از بهترین بازیکنان سپاهان بود و بارها و بارها با توانایی های فردی و بازی خوانی اش توانست روی دروازه پرسپولیس خطرناک ظاهر شود.

به جز او سروش رفیعی دیگر بازیکنی بود که یحیی و حمید مطهری در تمام دو سال گذشته با صراحت از حضور او در پرسپولیس ممانعت کرده و با بیان این که ما نیازی به هافبک بازیساز نداریم مانع از حضور او و احمدزاده در پرسپولیس شدند و جالب این که رفیعی روی گل دوم سپاهان نقش تعیین کننده ای داشت. رفیعی با ارسال بلند توپ، دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد و توپ برابر حامد لک به زمین خورد و با اشتباه دروازه‌بان پرسپولیس، برای دومین‌بار سپاهان به گل رسید تا سروش رفیعی هم در پیروزی طلایی‌پوشان نقش‌آفرینی کند.