به گزارش ورزش سه، یکی از زبیاترین پاس‌ گل‌های هفته را محمد عباسی هافبک تازه وارد تیم فوتبال فولاد  برای محمدرضا سلیمانی ارسال کرد و زمینه‌ساز پیروزی یک بر صفر خوزستانی ها در این مسابقه شد.

محمد عباسی چهارمین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و اولین پاس گل او 3 امتیازی بود و از تقریبا از میانه میدان برای مهاجم فولاد ارسال شد، او در جنگ میانه میدان با سماجتی که داشت و انتخاب فضای مناسب توپ را ارسال کرد و سلیمانی در عمق با در اختیار گرفتن توپ، گل برتری فولاد را به ثمر رساند.

2069660

این پاس گل، اولین تاثیرگذاری مستقیم عباسی در لیگ برتر بود و توانست اولین پاس گل خود را در این مسابقه ارسال کند، این هافبک 23 ساله در کنار پوریا سرآبادانی قرار گرفت و با دوندگی بالایی که داشت شرایط را برای بازیکنان نساجی سخت کرده بود و عملکرد خوبی داشت.

عباسی فصل گذشته در 29 مسابقه برای هوادار به میدان رفت تا یکی از بازیکنان مورد اعتماد محمود فکری و مسعود شجاعی در طول فصل باشد، او در این فصل هم با اعتماد ویژه یحیی گل‌محمدی رو به رو شد و از هفته ابتدایی در ترکیب اصلی قرار گرفت.

عباسی در دقیقه 73 بازی با نساجی کارت زرد دریافت کرد و بلافاصله بعد از این اتفاق از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به امین قاسمی‌نژاد داد.