علی نعمتی برای سومین بار در فصل جاری موفق به گلزنی شد

علی نعمتی یک بار دیگر برای پرسپولیس گلزنی کرد تا فصلی متفاوت را در این تیم سپری کرده باشد.

به گزارش طرفداری، علی نعمتی مدافع مورد نظر برانکو که با دو فصل تاخیر به جمع سرخ پوشان پیوست در حالی به جمع شاگردان یحیی اضافه شد که با سابقه ۴ فصل حضور در تیم پدیده در لیگ برتر هیچ گاه موفق به گلزنی نشده بود. نگاهی به کارنامه نعمتی در این تیم مشهدی نشان می دهد او در مجموع ۱۰۲ بازی که برای پدیده به میدان رفت، هیچگاه گلی به ثمر نرساند اما او در همین چند هفته اخیر در پرسپولیس موفق شده سه بار دروازه حریفان مختلف را باز کند. هرچند گلزنی های او به جز بازی با پیکان با پیروزی همراه نبوده است.

علی نعمتی از زمان حضور در پرسپولیس در ابتدای فصل جاری تا به امروز در مجموع در 24 بازی برای سرخ پوشان به عنوان بازیکن ثابت و نیمکت نشین بازی کرده و تا پایان هفته 27 لیگ برتر مقابل تیم های استقلال، پیکان و سپاهان موفق به گلزنی شده و پرسپولیس تنها موفق به پیروزی مقابل پیکان شده است.

رامین رضاییان دو بار مقابل استقلال و پدیده و مهدی ترابی یکبار برای علی نعمتی در پرسپولیس گل‌سازی کرده اند و هر سه گل او روی ارسال هم تیمی هایش با ضربه سر به ثمر رسیده که این موضوع نشان می دهد ارسال ها و سانتر از جناحین تا چه اندازه روی تدابیر تهاجمی پرسپولیس نقش دارند.

گفتنی است قرارداد علی نعمتی با پرسپولیس سه ساله است.