اللهیار صیادمنش بازیکن هال سیتی با ناصر قراگزلو خبرنگار ایران ورزشی گفتگویی داشته است

اللهیار صیادمنش می گوید هال سیتی در چمپیونشیپ به دنبال جاه طلبی است.

به گزارش طرفداری، اللهیار صیادمنش در نیم فصل به هال‌سیتی انگلیس پیوست و موفق شد در این تیم بهترین عملکرد را داشته باشد. او همچنین توانست  نظر مربی و هواداران این تیم را جلب کند. صیادمنش با قاطعیت از صعود تیمش به لیگ برتر انگلیس صحبت می‌کند: 

در آخرین بازی فصل هم به تساوی رسیدید! 

بله چند روز پیش، بازی آخرمان را انجام دادیم. دیداری که با تساوی تمام شد و فصل به پایان رسید. در چمپیونشیپ انگلیس ماندیم و باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم. 

شنیدیم به ایران برگشتی. وضعیت چطور است؟ 

دنبال کارهای پاسپورت و خدمت سربازی و بقیه امور شخصی هستم تا برای بازی‌های آینده تیم ملی با مشکلی مواجه نشوم.

تا چه زمانی در ایران می‌مانی؟

حدود دو هفته‌ در ایران هستم و بعد از آن باید به انگلیس برگردم تا بعضی هماهنگی‌ها را با تیم باشگاهی‌ام انجام دهم. من در خدمت تیم هال‌سیتی هستم و باید ببینم مسئولان  و کادرفنی‌چه برنامه‌ریزی به لحاظ تمرین و بقیه مسائل برای تیم‌مان انجام داده‌اند.

چه نظری در مورد قطعی شدن بازی تدارکاتی تیم ملی‌ در کانادا داری؟

قطعاً مسئولان فدراسیون فوتبال با هماهنگی سرمربی تیم ملی به دنبال آن هستند تا بهترین برنامه‌ریزی و بازی‌های تدارکاتی را وارد تقویم کنند. بازی با تیم ملی کانادا هم بازی خوبی برای آماده‌سازی بهتر  و  هماهنگی بین بازیکنان محسوب می‌شود. از همین رو، ما هم سعی خواهیم کرد تا نهایت استفاده را از بازی با تیم ملی کانادا ببریم و با ارائه بازی خوب به دنبال این باشیم تا خواسته‌های دراگان اسکوچیچ را در بازی‌ مقابل کانادا پیاده کنیم.

گویا هنوز مسأله حضور دائمی‌ات در تیم هال‌سیتی بین مسئولان تیم فنرباغچه و باشگاه انگلیسی حل نشده است؟

مسئولان هال‌سیتی نظرشان در مورد ادامه همکاری‌ من با این باشگاه مثبت است. در این خصوص هم قطعاً گفت‌و‌گوهایی خواهند داشت تا زمینه حضور مرا در صورت دریافت مجوز و موافقت باشگاه ترکیه‌ای فراهم سازند. در غیر این صورت، در صورت توافق باشگاه شاید باز هم به صورت قرضی در اختیار تیم هال‌سیتی باشم. البته صحبت قطعی در این زمینه فعلاً زود است چون همه چیز در این رابطه به تصمیم دو باشگاه بستگی خواهد داشت.

امسال تیم هال‌سیتی در لیگ دسته اول باقی ماند. برنامه‌ای برای موفقیت‌های بیشتر  دارید؟ 

هال‌سیتی در لیگ برتر هم بوده و به همین دلیل، هواداران این تیم به خوبی شرایط تیم‌شان را درک می‌کنند. آنها شرایط خاص و متفاوت بازی در لیگ برتر انگلیس که بهترین لیگ اروپاست را خیلی خوب می‌دانند. از همین رو، مسئولان باشگاه و سرمربی هال‌سیتی قصد دارند فصل آینده به گونه‌ای نتیجه بگیریم تا به امید خدا به لیگ برتر صعود کنیم. می‌خواهیم به جاه‌طلبی هواداران‌مان در فوتبال انگلیس جامه عمل بپوشانیم.

مربی گرجستانی هال‌سیتی از عملکردت  رضایت داشت؟

بله خوشبختانه او در این فصل از عملکردم راضی بود. مربی تأکید داشت در پست وینگر یا پست‌هایی که مدنظرش بود، به بهترین شکل بتوانم خواسته‌ها و اهداف تیم را در سیستم‌هایی که بازی می‌کردیم اجرا کنم. کاری که فکر می‌کنم در حد توانم انجام دادم. شوتا  آروالادزه هم به همین خاطر از انجام وظیفه‌ام رضایت  کامل داشت.

هواداران هم از عملکردت رضایت داشتند؟

بله خوشبختانه آنها رابطه خوبی با من دارند و همیشه در کامنت‌ها، حاشیه تمرینات و بازی‌های هال‌سیتی لطف و محبت داشتند. آنها به من روحیه مضاعفی می‌بخشند و مرا ترغیب می‌کنند تا بیشتر تلاش کنم و با روحیه بالاتری در خدمت تیم هال‌سیتی باشم و بهترین تلاشم را برای ارائه بهترین بازی انجام دهم.