به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر استقلال خوزستان برابر استقلال تهران به برتری مهمی دست پیدا کرد.

ویدئو: 351613

محمد آبشک، هافبک استقلال خوزستان، پس از پیروزی شیرین تیمش مقابل استقلال تهران گفت: خدا را شکر، فکر می‌کنم بازی خوبی بود.‌ خوب بازی کردیم، خوب کنترل کردیم و در ادامه به گل هم رسیدیم و توانستیم شرایط بازی را آن‌گونه که می‌خواستیم کنترل کنیم.

او ادامه داد: اولین سه امتیاز را گرفتیم، تیم ما تغییر زیاد داشت و برای همین نیاز به زمان بود. مقابل آلومینیوم هم مستحق پیروزی بودیم اما نبردیم، بردهای ما ادامه دارد، این اولین پیروزی ما بود و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

او در مورد شرایط امسال استقلال خوزستان گفت: ما امسال برخلاف پارسال نمی‌خواهیم تا روز آخر در کورس سقوط باشیم و تلاش می‌کنیم شرایط کاملا متفاوتی را سپری کنیم چراکه هواداران ما لیاقت بهترین‌ها را دارند و ما برای آنها می‌جنگیم‌.

آبشک در پایان در مورد اهمیت گرفتن امتیاز از استقلال تهران گفت: استقلال هم امروز خیلی خوب بود و گرفتن امتیاز مقابل این تیم مدعی خیلی سخت بود اما ما با تلاش بسیار زیاد تیم موفق به این کار شدیم.