به گزارش "ورزش‌ سه"، دو تغییر قابل توجه لیگ برتر در دوره جدید نسبت به فصل بیست‌وسوم حضور مهدی تارتار در گل‌گهر و یحیی گل‌محمدی در فولاد خوزستان است. این در شرایطی است که از هر دو سرمربی انتظارات زیادی برای موفقیت در فصلی وجود دارد که تیم‌های مدعی برای پایان دادن به سلطه پرسپولیس بر فوتبال ایران تمام توان و تلاش خودشان را به کار گرفته‌اند.

2074913

یحیی گل‌محمدی در حالی به فولاد اضافه شده که این تیم پس از جدایی عجیب جواد نکونام نتوانست سرپا شود و هواداران هم فشار زیادی روی سرمربیان جایگزین ایجاد کردند تا کار برای کادر فنی قرمزپوشان اهوازی بسیار دشوارتر شود. یحیی حالاحالا نزد هواداران فولادی محبوب است، مگر اینکه نتایج به شکل عجیبی علیه این تیم باشد. البته که اگر به پایان فصل نزدیک شویم و فولاد شانس کسب سهمیه نداشته باشد، کار رفته‌رفته برای یحیی هم در اهواز دشوار و پرفشار خواهد بود. او به عنوان یک مربی پرافتخار به فولاد پیوسته و هواداران اهوازی انتظار دارند او بتواند آنها را رفته‌رفته به جمع مدعیان اضافه کند و در سال‌های دوم و سوم حضورش قهرمانی را هم برایشان به ارمغان بیاورد.

2071344

در سوی مقابل هم مدیران گل‌گهر انتظار مشابهی از مهدی تارتار دارند. البته این انتظار برای کسب قهرمانی نیست و آنها امیدوارند با مهدی تارتار بتوانند در راه کسب سهمیه آسیایی گام بردارند و موفقیتی تاریخی را کسب کنند. این فشار کار را برای تارتار سخت می‌کند، اما این مربی هم پس از سال‌ها کار کردن در تیم‌های بی‌پول حالا در یک باشگاه ساختارمند و متمول فعالیت می‌کند و این بهترین فرصت است تا هر چه از نظر فنی در چنته دارد را امسال رو کند.

باید منتظر ماند و سرنوشت این دو همبازی قدیمی در پرسپولیس را دید. اما آنچه مشخص است اینکه هر دو ماموریت بسیار سختی را با انتظارات و اهداف مشترک برای کسب سهمیه آسیایی را در پیش دارند.