به گزارش "ورزش سه"، باشگاه گل‌گهر سیرجان روز گذشته از سامبو بولی جونیور به‌عنوان بازیکن جدیدش رونمایی کرد و اعلام نمود این بازیکن را برای تقویت خط حمله‌اش به خدمت گرفته، اما این بازیکن حدود پنج ماه است از شرایط بازی دور بوده و شاید با تمام توان در دسترس مهدی تارتار نباشد.

سامبو بولی در حالی فصل گذشته در قونیه اسپور ترکیه عضویت داشت که فقط در دو مسابقه حضور ثابت در ترکیب داشته و در هشت دیدار دیگر سوپر لیگ و دو بازی جام حذفی این کشور به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود.

این مهاجم 25 ساله سنگالی که تجربه انجام 6 بازی و به ثمر رساندن سه گل ملی را در کارنامه دارد، در تابستان سال گذشته به قونیه اسپور ترکیه پیوست، اما در چهار ماه و نیم اخیر در مسابقات رسمی به میدان نرفته است.

آخرین بازی رسمی خرید جدید گل‌گهر سیرجان برای قونیه اسپور، در هشتم اردیبهشت‌ماه مقابل سیواس اسپور بود که به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و پس از آن در مسابقات رسمی حضور نداشته است.

سامبو بولی پیش از حضور در قونیه اسپور هم در فصل 24-2023 هم برای الوداد در لیگ برتر مراکش 13 بازی انجام داد و چهار گل به ثمر رساند که حالا برای تقویت خط حمله گل‌گهر اضافه شده است.