به گزارش "ورزش سه"، تاد بولی، مالک متمول و جدید باشگاه چلسی هفته گذشته در جریان بازدید از زمین تمرینی کوبهام با توماس توخل برای اولین بار دیدار کرد. تاد بولی در جریان شکست چلسی در فینال جام حذفی مقابل لیورپول نیز در استادیوم ومبلی حاضر بود، اما توماس توخل مدعی شد هدف تیمش کسب عنوان قهرمانی در این مسابقه بوده، نه تحت تاثیر قرار مالک جدید باشگاه.

توماس توخل گفت: "ما با هم ناهار خوردیم، اما در اتاق، همه مثل بازیکنان و کارکنان حضور داشتند. این جلسه دوستانه‌ و راحتی بود، یک جلسه غیررسمی در هنگام ناهار به‌مدت نیم ساعت یا 40 دقیقه. ما وارد جزئیات نشدیم و فضای این کار فراهم نبود. فقط سلام و احوا‌ل‌پرسی داشته و بیشتر در مورد بیس‌بال صحبت کردیم. اما وقتی لحظه مناسب فرا برسد، در هفته‌های آینده نظرات خود را با جزئیات بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت. 

شکست در فینال جام حذفی در حضور تاد بولی؟ ما سعی می‌کنیم با عملکرد خود همه را تحت تاثیر قرار دهیم و این کار را با تعهد و اشتیاق کامل انجام می‌دهیم. ما در این فینال مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی کرده و پنج بار متوالی مقابل آنها این کار را انجام داده‌ایم. من از عملکرد نیمکت هر دو تیم و سبک بازی با تعهد و کیفیت در بازی فینال بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم، اما به تحت تاثیر قرار دادن شخص دیگری فکر نمی‌کردم. ما قصد داشتیم به آنچه که فکر می‌کردیم شایسته‌اش هستیم دست یابیم، اما متاسفانه این اتفاق در فینال جام حذفی برابر لیورپول رخ نداد."