به گزارش "ورزش سه"، عباس چمنیان اردوی تیم خود را در تهران برپا خواهد کرد و سپس برای کمپ 11 روزه راهی دوحه خواهد شد تا همراه با تیمش دو بازی تدارکاتی را هم در پایتخت قطر برگزار کند. این در حالی است که اردوی دوحه از 30 شهریور آغاز می‌شود اما بازیکنان دعوت شده باید از چهار روز قبل همراه با پاسپورت و سایر مدارک به مرکز ملی فوتبال مراجعه کنند.

لیست اعلام شده از سوی فدراسیون برای تیم ملی نوجوانان 36 نفره است که 15 نفر آن را بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال تهران تشکیل می‌دهند. همچنین نکته جالب حضور چهار بازیکن از استان فارس است که بیشترین سهم بعد از پایتخت را به این استان می‌دهد.

از طرف دیگر غیبت استان‌های فوتبال‌خیز نظیر آذربایجان شرقی زنگ خطر را برای تبریزی‌ها روشن می‌کند. البته در سالهای گذشته نیز لیگ فوتبال تبریز در رده‌های پایه پویایی سابق را نداشته و حتی آکادمی تراکتور هم در سالهای گذشته چندان در زمینه بازیکن سازی موفق عمل نکرده است.

لیست تیم ملی نوجوانان را می‌بینید:

محمد امین جاویدزاده(اردبیل)

آرتین رستمی و عرفان یوسف‌زاده(اصفهان)

ماهان مشابه(بوشهر)

امیرعلی ظفری، محمدرضا گودرزی، یاسین زارع، عماد پورتقی، علی جلوخانی، اشکان ترابی، علی دستمرزه، محمد امین مهرعلیان، مهرداد آقامحمدی، ایلیا احمدی‌منش، محراب بادله، امید قره چماقلو، امیرمحمد عابدی، امیرعلی عشورنژاد(تهران)

احسان خردپیشه(خراسان رضوی)

محمد امین حسینی، محمدرضا بنی تمیم و مرتضی علی بالدی(خوزستان)

امیرحسین شجاعی، امیرمحمد بوستانی، علی برزگر و ماهان علیپور(فارس)

سلمان غفاری، سام سالاری و علیرضا یاری نسب(کرمان)

آرشام امیری(کهگیلویه و بویراحمد)

پارسا مشرفی(گیلان)

عرفان خدادادی، محمد حسین مومنی کفشگری، صابر فلاح و ابوالفضل کاظمی(مازندران)