هواداران پرسپولیس به شدت پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند هستند

در روزهایی که هواداران پرسپولیس حال و روز خوبی ندارند، خبر پیوستن علیرضا بیرانوند می تواند بهترین خبر ممکن برای آن ها باشد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس قهرمانی لیگ بیست و یکم را از دست داده و حالا به دنبال کسب عنوان نایب قهرمانی است. موضوعی که پس از 5 فصل قهرمانی پیاپی باعث ناراحتی و خشم هواداران پرسپولیس شده است.

از این رو پرسپولیسی ها این روزها حال و روز خوشی ندارند و به همین دلیل به شدت پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند بوده و اخبار حضور او در ایران، مذاکره با یحیی و باشگاه پرسپولیس و همین طور مجموع اخباری که پیرامون این دروازه بان ملی پوش منتشر می شود را بررسی کنند. همان طور که در جریان هستید سرمربی پرسپولیس در نیم‌فصل به دنبال جذب بیرو بود اما نه تنها نتوانست موفق به جذب این دروازه بان شود بلکه برای رفع دلخوری حامد لک مجبور شد با این دروازه بان بار دیگر تمدید قرارداد کند.

از این رو یحیی همچنان پیگیر ماجرای انتقال اوست تا حداقل دروازه‌اش را برای فصل بعد بیمه کند. حالا باید منتظر بود و دید درنهایت "علی بیروی" پرسپولیسی ها در پایان فصل بار دیگر پیراهن سرخ این تیم را به تن خواهد کرد یا نه.

گفتنی است تمام تلاش بیرانوند این است که به صورت قطعی پرسپولیسی شده و با سرخ پوشان قراردادی یک ساله امضا کند تا در پایان جام جهانی مشکلی برای انتقال به تیم های اروپایی نداشته باشد.