به گزارش “ورزش سه”، وزیر ورزش و جوانان یک روز بعد از صحبت‌هایش در خصوص وضعیت ورزشگاه‌ها و وعده اینکه در آینده اتفاقات بهتری برای استادیوم‌ها رخ خواهد داد، حالا بار دیگر این قول خود را تکرار کرده است.

او در خصوص شرایط استادیوم‌ها گفت: این تصور که ما زیرساخت‌های لازم را نداریم، درست نیست. چیزی که ما در مورد زیرساخت با آن مواجه هستیم، بحث نگهداری درست است. اگر ما به بحث نگهداری و به‌روزسازی اماکن ورزشی توجه نکنیم، دچار مشکل می‌شویم. به هر حال هر روز استانداردها تغییر پیدا می‌کند و شرایط فنی این فضا و مکان‌های ورزشی باید بر اساس چارچوب‌هایی که فدراسیون‌های جهانی اعلام می‌کنند، به روز شود.

وی افزود: من در بحث نگهداری و به روز کردن این فضاها کار ویژه‌ای را شروع کرده‌ام، چه در حوزه فوتبال و چه سایر حوزه‌ها. فضاهایی که امروز داریم، خوب هستند. بحث نور را می‌شود حل کرد و در مورد چمن به شدت دنبال کار هستیم.

او با پیشنهاد به باشگاه‌ها عنوان کرد: در بحث فوتبال اعلام کرده‌ایم که فضاهای ورزشی استادیوم‌ها را به باشگاه‌هایی بدهند که خودشان بحث نگهداری را قبول کنند، اما برای آن هم حتما نظارت می‌کنیم و بر سر اصول فنی با باشگاه‌ها توافق می‌کنیم و باشگاه‌ها را تنها نمی‌گذاریم.

دنیامالی با اعلام حمایت از باشگاه‌ها اظهار داشت: ما یک خانواده هستیم و من به اداره کل ورزش استان‌ها هم عرض کردم باید به باشگاه‌ها کمک شود و قطعا این کار را انجام خواهیم داد. اصل بحث این است که ما کیفیت برگزاری‌ها را چه در فوتبال و چه در سایر رشته‌ها بالا ببریم و با بهترین شکل و امکانات از تماشاگران استقبال کنیم. انشالله در آینده شاهد کارهای بهتری خواهیم بود.