به گزارش "ورزش سه"، خرم آبادی‌ها در غیاب تماشاگران خود به مهاجمان تیز چنگ امید بسته‌اند تا شاید عارف رستمی، مهرداد قنبری و فراز امامعلی در ضدحملات بتوانند تور دروازه علیرضا بیرانوند را به لرزه درآورند و تراکتور را شوکه کنند. البته آنها کار سختی خواهند داشت چرا که تراکتور در بازی‌های خارج از خانه این فصل هنوز گلی نخورده و رکورد شش گل زده را به جای گذاشته است.

شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی دو مدافعی هستند که در مرکز خط دفاعی تراکتور به میدان رفتند و حالا در خرم‌آباد نیز به دنبال بسته نگه داشتن دروازه و محافظت کامل از دروازه علیرضا بیرانوند خواهند بود. جالب اینکه آنها فصل گذشته به همراه حسین پورحمیدی توانستند بیشترین کلین‌شیت لیگ ایران را ثبت کنند و حالا با حضور بیرانوند و دانیال و ادامه کار نادری، به دنبال تکرار این دستاورد خواهند بود.

2084391

این دو بازیکن که سابقه سرخابی جالبی دارند و پیش از این در چارچوب دربی پایتخت مقابل هم قرار گرفتند، هماهنگی خوبی را از خود نشان داده‌اند و تبدیل به زوج جالبی در تیم تراکتور شدند. جالب اینکه آنها بازیکنانی هستند که سربازی خود را هم در تراکتور سپری کردند اما حالا در قامت مدافعان باتجربه و ستارگان این تیم در ترکیب می‌درخشند.