به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر قزوین با حضور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اصحاب رسانه درباره دیدار هفته ششم لیگ برتر گفت: امروز در مقابل تیمی به نام نساجی دیدار داریم که می‌توان گفت شرایطی شبیه به وضعیت شمس آذر دارد و توسط نهاد خصوصی اداره می‌شود. از آقای حدادیان بابا زحماتی که کشیده باید تشکر کرد و همچنین مالکین باشگاه شمس آذر که قدم بزرگی برداشتند و ان‌شاءالله با حمایت بیشتر از بخش خصوصی، شاهد پویایی بیشتر ورزش باشیم. 

وی ادامه داد: باشگاه نساجی یک تیم ریشه‌دار است که شرایط سخت افزاری، بازیکنان شایسته و یک کادر فنی خوب دارد و آقا ساکت از مربیان شایسته ایران هستند و به تازگی نیز علی خطیر که یک مدیر کاربلد است به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شده و آقای خواجه‌گیری هم که به‌عنوان سرپرست اضافه شده بسیار تواناست و بی‌شک روزهای روشنی را برای نساجی رقم خواهد زد. ما هم شمس آذر هستیم و در این چند ساله ثابت کرده‌ایم که ظرفیت بالایی در مسیر پرفراز و نشیب فوتبال داریم و در کنار مردم، مسئولان و اصحاب محترم رسانه توانسته‌ایم سختی‌های این راه و بحران‌ها را تحمل کنیم. بازی امروز بازی سختی است و هر دو تیم به دنبال ارتقا جایگاه هستند.

2069062

او ادامه داد: در چهار مسابقه گذشته بازی با کیفیت و تماشاگر پسندی را ارائه کردیم اما در برابر تیم ملوان بندر انزلی نتوانستیم تیم همیشگی باشیم، اما امیدوارم بازی امروز با حداقل اشتباه و حداکثر استفاده از موقعیت‌هایمان بتوانیم ضمن کسب هر سه امتیاز این دیدار جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم. مباحث جوی و موضوعات تاکتیکی و بقیه مسائل باعث شد کمبودهایی داشته باشیم، ولی تلاش می‌کنیم با هدف کسب ۳ امتیاز مردم قزوین را خوشحال کنیم و حضور مردم قطعا می‌تواند بسیار اثرگذار باشد. در روزهای سختی که داشتیم حضور آنها بوده که به ما قوت قلب داده. امسال کارمان مقداری سخت‌تر است و باید یار دوازدهم خود را به شکل پررنگ‌تری داشته باشیم تا دوباره حال مردم را خوب کنیم.

وی افزود: با تغییراتی که مجموعه تیم نساجی در هفته‌های گذشته داشت، این باشگاه ۲ بازیکن خوب و مطرح خریداری کرده است که سابقه حضور در تیم‌های ملی را دارند و گفتم که بازی بسیار سخت خواهد بود اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی خوب همراه با نتیجه مثبت داشته باشیم، چرا که معتقدم اگر بازی نتیجه‌بخش نباشد، هر چقدر هم که کارشناسان معتقد باشند بازی خوب بوده، از نظر من کیفیت لازم را نداشته است. باید با تلاش بیشتر کاری کنیم که خوابمان نبرد و باید تلاش کنیم تا در دقایق حساس بازی غفلت نکنیم. در ۲ بازی ما در دقیقه‌های ۹۴ گل خوردیم و این نشان می‌دهد که باید دقت عمل خود را بالا ببریم. یکی از این دو گل هم روی کرنر بود که مثلا در بازی با ملوان، ۸ تا کرنر زدیم و این تیم یک کرنر هم نزد و برنده بازی شد.

دقیقی همچنین تاکید کرد: تیمی که برای مسابقات یک فصل آماده می‌شود، حداقل باید ۶ الی ۷ بازی تدارکاتی را پشت سر گذاشته باشد. آن روز که من در تیم حضور پیدا کردم این شرایط مهیا نبود، کمبود بازیکن به شدت حس‌ می‌شد، اما معتقدم با مرور زمان وضعیت شمس آذر بهتر خواهد شد و روزهای روشن برای این باشگاه دور از دسترس و ذهنیت نیست اما شرایط بازی در لیگ امسال بسیار سخت است و می‌توان گفت که تمامی تیم‌ها مسلح‌تر از آنچه که فکر می‌کنیم هستند؛ به عنوان مثال نساجی از ظرفیت بازیکن سرباز استفاده کرده است.

2084025

وی در خصوص جدایی از تیم در یک برهه عنوان کرد: سال گذشته نیز عرض کردم که باید حمایت‌ها از شمس آذر بیشتر شود، نهالی که شمس آذر کاشته است در صورت عدم توجه مسئولان به خشکی می‌رسد. رسیدن به اوج و باروری نهال شمس آذر در صورت حمایت‌های استانی دور از ذهن نیست.

دقیقی با اشاره به مسئله جدایی مقطعی‌اش در شروع فصل تاکید کرد: با قوت برگشته‌ایم و تلاش می‌کنیم که این مایه وحدت استانی که شور و نشاط اجتماعی به همراه دارد و می‌تواند عاملی بر رونق گردشگری باشد، را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

وی افزود: آقایان فخریان و وزیرپناه بازیکنان شایسته‌ای هستند که بر روی توانمندی‌های این بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام و در حال حاضر در تلاشم تا برای پست این بازیکنان نیز جایگزین پیدا کنم تا در صورت مصدومیت این عزیزان تیم متضرر نشود.

او ادامه داد: حضور و تشویق هواداران در ورزشگاه انگیزه‌ای فوق العاده و مضاعف به بازیکنان جوان ما می‌دهد و هواداران ما همانند گذشته باید یار دوازدهم تیم خود باشند و امیدواریم که در بازی امروز نیز به یاری ما آمده و از بازی خوب شمس آذر لذت ببرند.

سرمربی جوان شمس آذر قزوین در پایان تاکید کرد: امیدواریم که شمس آذر بتواند بازی باکیفیت با یک نتیجه خوب را در مقابل نساجی مازندران داشته باشد. برای بازی امروز محمدی بازیکن تأثیرگذاری است که متأسفانه به دلیل مصدومیت نمی‌توانیم او را در بازی همراه خود داشته باشیم.