به گزارش ورزش سه، در ابتدای نیمه نخست بود که گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال دچار مصدومیت شد و در نیمه دوم هم رافائل سیلوا مدافع خارجی تیم استقلال، زمانی که با امید عالیشاه در لب خط طولی بر سر توپ دوئل کرده بود، با برخورد سنگ پرتاب شده توسط هواداران، سکه شکست و این اتفاق بسیار قابل توجه بود.

اهمیت بالای بازی باعث شد تا کادر فنی تیم استقلال خیلی سریع او را مداوا کند و مدافع برزیلی آبی‌ها با بانداژی عجیب بازی در شهرآورد صد و چهارم ادامه داد. 

2086673

پس از آن با توجه به نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی فشار پرسپولیس زیادتر شده بود و دوئل‌های هوایی، سبب می‌شد تا رافائل سیلوا بخواهد با ضربه سر خود توپ دور کند اما مصدومیت او عاملی بود تا سیلوا نتواند در آنها شرکت کند و از آن جالب‌تر وضعیت بانداژ او بود.

سیلوا در طول ۱۵ دقیقه پایانی با کش بانداژ درگیر بود و به نظر می‌رسید از این اتفاق بسیار کلافه شده است؛ با این حال سیلو شانس آورد که بازی به پایان رسید وگرنه مشکل او و بانداژ پزشکی، به نظر می‌رسید ادامه‌دار باشد.

2086675

البته بعد از اینکه پرسپولیس در دقایق پایانی بازی به گل رسید، این تیم برای حملات خود فرایند متفاوتی را آغاز کرد و آبی‌ها که پیش از به صدا درآمدن سوت بازی، در یکی از آخرین موقعیت های خود که صاحب یک ضربه کرنر شده بودند و صحنه پایانی بازی می‌توانست یک سکانس جنجالی در این دربی باشد. سیلوا که سرش شکسته بود در محوطه جریمه پرسپولیس روی زمین بود. استقلالی‌ها بدون توجه به او و اشاره بازیکنان پرسپولیس به حمله خود ادامه دادند.

سپس توپ که به سروش رفیعی رسید او به بازیکن مصدوم استقلال اشاره کرد و توپ را به بیرون زد تا رسیدگی پزشکی برای او انجام شود. بعد از انجام این کار و شروع مجدد بازی اما بازیکنان استقلال که با یک گل در دقایق آخر عقب بودند، بازی جوانمردانه پرسپولیس را جبران نکردند.