به گزارش "ورزش سه"، حسین کنعانی سرگذشت خاصی در قوتبال ایران داشته و منفور بودن میان هواداران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را تجربه کرده و حالا در اوج محبوبیت میان سکوهای پرسپولیس قرار دارد.

او وقتی هنوز ۱۸ ساله نشده بود در سال ۱۳۹۰ به عضویت پرسپولیس درآمد و سپس برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفت. درحالی‌که پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند او به پرسپولیس برگردد، اما او به یک‌باره سر از استقلال درآورد و پس از دو بازی دچار مصدومیت سختی شد و تمام فصل را از دست داد. در آن مقطع هواداران پرسپولیس از او عصبانی بودند.

او سپس بعد از بازگشت به میادین در سایپا و سپس ماشین‌سازی برای پیشرفت خود تلاش کرد و در لیگ نوزدهم بار دیگر به اردوگاه سرخ برگشت. کنعانی در ابتدای بازگشتش به پرسپولیس مورد استقبال هواداران این تیم قرار نگرفت و پرسپولیسی‌ها به خاطر اتفاقات گذشته از او دلخور بودند.

با این حال او طی دو فصل پیشرفت فوق العاده‌‌ای در پرسپولیس کرد و به عنوان بازیکن ملی‌پوش راهی الاهلی شد و دو فصل در لیگ ستارگان قطر بازی کرد. کنعانی سپس فصل پیش به پرسپولیس برگشت و در سومین مقطع حضور در این تیم هم موثر ظاهر شد.

حالا این مدافع تنومند با زدن گل دربی نقطه عطفی برای خود در زندگی فوتبالی‌اش تعریف کرده است. کنعانی با خونسردی پنالتی دقیقه ۹۰ دربی ۱۰۴ را تبدیل به گل کرد و مثل همیشه سرمستانه به شادی پرداخت.

2086678

اگرچه او با درآوردن پیراهنش حسابی هواداران استقلال را عصبی کرده بود، اما پس از بازی با همان چهره خندانش مقابل سکوها یزله رفت و با این رقص جنوبی گل سه امتیازی در دربی پایتخت را جشن گرفت.

2086679