به گزارش "ورزش سه" در طول فصل جاری موضوع میزبانی شهرخودرو در مشهد، یک چالش بزرگ میان مدیران این باشگاه و مسئولان استانی بوده و بارها این مسئله زیر ذره‌بین رفته و بررسی شده است اما تداوم اختلافات میان طرفین باعث شده تا تیم مشهدی دور از ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) دیدارهای خانگی خود را برگزار کند.

عدم توافق صورت گرفته باعث شد تا شهرخودرو در ورزشگاه قدیمی ثامن الائمه که در خارج از شهر مشهد واقع شده میزبان رقبای خود باشد؛ با این‌که نماینده لیگ برتری استان خراسان رضوی در خارج از شهر دیدارهای خانگی خود را برگزار می‌کند، اما ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) برای رقابت‌های لیگ دو استفاده می‌شود!


تیم فوتبال پیام توس خراسان که برای بقا در لیگ دو تلاش می‌کند، در این فصل بارها در ورزشگاه امام رضا(ع) از رقبای خود میزبانی کرده و در آخرین مورد، آن‌ها شب گذشته میزبان تیم مدعی شهرداری بندرعباس بودند که توانستند در مقابل حریف نامدار خود به یک امتیاز ارزشمند در مسیر بقا در لیگ دو دست پیدا کنند.

این‌که یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های ایران در لیگ برتر استفاده نمی‌شود اما در رقابت‌های لیگ دو از آن تیم‌ها بهره می‌برند، از نکات عجیب و جنجالی است که بیشتر اختلاف میان مدیران باشگاه شهرخودرو و مسئولان استان خراسان رضوی را نمایان می‌کند.