به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه حکم اصلاحی کمیته استیناف درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از محمدرضا سلیمانی مهاجم فولاد در رسانه‌ها منتشر شد، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل فولاد در مصاحبه‌ای عجیب و تند علیه نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن موضع گرفت. نصیرزاده در مصاحبه قبلی نکیسا را یک مدیر جوان دانست و به او هشدار داد که در کارهایش دقت کند. این صحبت‌ها با واکنش محترمانه و مودبانه نکیسا همراه بود و زمینه‌ساز ایجاد برخی حواشی قبل از بازی ذوب‌آهن و فولاد شد.

حالا هوشنگ نصیرزاده بعد از پایان دیدار فولاد و ذوب‌آهن مصاحبه جدیدی انجام داده و حرف‌های قبلی خود را پس گرفته است.

نصیرزاده در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: «نیما (نکیسا) بازیکن تیم ملی بوده و مورد احترام ما است. باشگاه ذوب‌آهن هم یک باشگاه قدیمی است و آن حرف‌هایی که می‌زنیم گاهی اوقات کم و زیاد می‌شود. احترام همیشه باید باشد. دکتر نکیسا از دوستان خوب من است و وقتی کمیته آموزش فدراسیون هم بود بارها باهم صحبت می‌کردیم و جلسه می‌گذاشتیم.»

او افزود: «از نکیسا، سرمربی محترم ذوب‌آهن آقای ربیعی و بازیکنانش ممنونم که اینقدر به شادابی فوتبال کمک می‌کنند. به هر حال درباره مباحث قانونی ادعاهایی وجود دارد. یکی دو بازیکن دیگر هم هستند که از آنها شکایت شده و می‌رویم و جواب می‌دهیم. مشکلی نیست.»