به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان فردا در شرایطی در دور دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تاجیکستان خواهد بود که شکست در هفته اول مسابقات و یک تساوی و یک باخت در دو دیدار در لیگ برتر باعث شده تا این تیم مورد انتقاد هواداران قرار بگیرد و روزهای عجیبی را پشت سر بگذارد.

ژوزه مورایس امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و در خصوص شرایط تیمش برای این مسابقه صحبت کرد. اظهارات مورایس را در ادامه می‌خوانید:

* صحبت‌های ابتدایی؟
در ابتدا به اصحاب رسانه خوشامد می‌گویم. تعداد خیلی جذابی از شما اینجا هستند و خیلی زیاد هستید. آخرین باری که من این تعداد را دیدم، در بازی الاتحاد و الهلال بود. خواستم قبل از صحبت درباره بازی در مورد این موضوع صحبت کنم. هفته دوم لیگ قهرمانان آسیاست. در بازی خانگی و در مقابل هواداران خودمان و در شهر خودمان انتظار کسب سه امتیاز از بازی وجود دارد و ما هم همین انتظار را داریم. تیم استقلال تاجیکستان، تیم خوب و باکیفیتی است.

* سطح رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا؟
اخیرا لیگ قهرمانان آسیا خیلی ارتقا پیدا کرده و سازمان‌دهی خوبی پیدا کرده و تیم‌ها طبق تکنولوژی‌ و امکاناتی که در اختیار دارند، باکیفیت شده‌اند. متاسفانه تنها مشکلی که ما با آن برخوردیم این بود که دسترسی به اطلاعات از تیم تاجیکستان نداشتیم و هیچ کجا پیدا نمی‌شد. با این حال می‌دانیم که بازیکنان باکیفیتی دارند و تیم ملی باکیفیتی دارند و حتی بازیکنانی دارند که خارج از تاجیکستان بازی می‌کنند که یکی از بازیکنان‌شان در تیم خودمان هستند. به آنها خوشامد می‌گوییم و امیدواریم که نتیجه که می‌خواهیم، به دست بیاوریم.

2088524

* سپاهان شروع خوبی داشت اما در بازی‌های اخیر افت داشت و امتیاز از دست داد. دلیل این افت چه بود؟
دلیل خاصی ندارد. بالاخره فوتبال است، یک روز می‌بریم، یک روز می‌بازیم و یک روز مساوی می‌کنیم، ولی همچنان به همراه بازیکنان جدیدی که آمده‌اند رشد پیدا می‌کنیم و دنبال بردن هستیم.

* با تیمی بازی دارید که در سال‌های قبل نشان داده می‌تواند شگفتی‌ساز باشد و یک برد ۴-۱ هم مقابل الهلال داشته است. فکر می‌کنید این تیم می‌تواند شما را هم سورپرایز کند؟
نمی‌توانم بگویم راجع به تیم حریف می‌دانم یا نمی‌دانم، فقط می‌دانم تیم خوبی هستند و ما هم آماده هستیم که با آنها روبرو شویم. همه چیز به تمرکز برمی‌گردد‌. به نظرم فردا مشخص می‌شود که در چه سطحی هستیم و کدام تیم آماده‌تر بود.

* گفتید از استقلال خوزستان اطلاعات ندارید. آیا از وحدت حنانوف که قبلا در استقلال تاجیکستان بود، اطلاعات نگرفتید؟
بله ولی چشمان حنانوف، چشمان من نیست.

* صحبت پایانی؟
خیلی بابت حضورتان ممنونم و آرزو می‌کنم بازی خوبی داشته باشیم.