به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی در شرایطی خودشان را آماده دیدار فردا مقابل ذوب‌آهن کرده‌اند و با انگیزه زیاد و روحیه بالایی در تمرینات روزهای گذشته شرکت داشتند که در مسابقه رفت سال گذشته برابر این تیم نمایش نزدیکی ارائه دادند و یک پاس گل روی ارسال محمدمهدی لطفی و ضربه سر سیدمهران موسوی به ثمر رساندند و اگر خوش شانس بودند، سه امتیاز را می‌گرفتند.

مهدی لطفی که فصل گذشته شرایط خوبی در آلومینیوم داشت و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و مورد توجه پرسپولیس و سپاهان هم قرار گرفت، تصمیم گرفت زیر نظر مجتبی حسینی به کارش ادامه بدهد و تحت قراردادش بماند که حالا هم تبدیل به مهره کلیدی ایرالکو در فاز تهاجمی شده است.

2089871

این هافبک- وینگر 24 ساله در حالی فردا مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرد که در دیدار رفت سال گذشته یک پاس گل تماشایی از روی ضربه ایستگاهی به مهران موسوی داد و تیمش را پیش انداخت و حالا هم امیدوار است دوباره آن نمایش را داشته باشد.

لطفی که در دیدارهای اخیر آلومینیوم شرایط خوبی داشته و نسبت به فصل قبل یک خط جلوتر رفته و آزادی عمل بیشتری در فاز هجومی دارد، سعی دارد یکی از بهترین‌های ایرالکو در فولادشهر باشد تا این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند.