به گزارش "ورزش سه"، میودراگ بوژوویچ، سرمربی استقلال خوزستان، در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان گفت:
«ما فردا در مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم. فکر می‌کنم تیمی هستند که در هر پست دو بازیکن باکیفیت دارد و یقینا یکی از بزرگترین مدعیان امسال برای عنوان قهرمانی هستند. برای ما فرصت خوبی است تا خودمان را در چنین سطحی محک بزنیم و ببینیم در کدام جایگاه قرار می‌گیریم. امیدارم فردا بهترین بازی خودمان را در مقابل بهترین تیم ایران ارائه دهیم و با مقداری چاشنی شانس صاحب امتیاز شویم.»

او در مواجهه با این سوال که "آیا خبر دارد محل تمرین این تیم به اجاره رفته و استقلال خوزستان حق تمرین در آنجا را ندارد؟" پاسخ داد:
«نمی‌دانم که حق داریم یا نداریم، ولی بالاخره باید آنجا تمرین کنیم. یک تمرین قبل از بازی ما در استادیوم غدیر است و فکر می‌کنم فقط یک تمرین قبل از بازی در آنجا کافی نباشد. به هر حال باید با این موضوع کنار بیاییم و تا جایی که بتوانیم خودمان را با شرایط وفق می‌دهیم.»

2079920

وی در خصوص مشکل اسکان بازیکنان خارجی این تیم اظهار داشت:
«به هر حال ما مشکلاتی داریم، ولی تلاش باشگاه این است که مشکلات را به حداقل برساند.»

سرمربی استقلال خوزستان درباره بازی ندادن به دیمیتریوس چاتزیسایاس و احتمال سوختن یک سهمیه این تیم برای فصل بعد گفت: 
«ایشان تا الان شانس واقعی را برای بازی به دست نیاورده است. خوشبختانه الان آرام عباسی و محمد حسینی در فرم ایده‌آل قرار دارند. او خیلی دیر به تیم ما اضافه شده و هنوز فرصت کافی برای رسیدن به آمادگی لازم نداشته است، ولی روی این بازیکن و استفاده از او حساب باز کرده‌ایم.»