به گزارش "ورزش‌ سه"، در حالی که بازیکنان سپاهان میکسدزون ورزشگاه غدیر اهوار را ترک می‌کردند تا سوار اتوبوس بشوند و برای بازگشت به اصفهان به فرودگاه بروند، محمد دانشگر مقابل خبرنگاران ایستاد و مصاحبه‌ای دو دقیقه‌ای با آنها داشت که حرف‌های قابل توجهی مطرح کرد.

این صحبت‌های محمد دانشگر در حالی مطرح شد که سپاهان موفق شده بود با نتیجه یک بر صفر تیم استقلال خوزستان را در خانه‌اش شکست بدهد و با گرفتن جای پرسپولیس در صدر جدول به تعطیلات رفت. در این شرایط صحبت‌های مدافع برازجانی تیم موجی از نگرانی را بابت جو درونی تیم در جامعه هواداری سپاهان و در میان اهالی فوتبال ایجاد کرده است.

2091295

البته صحبت‌های دانشگر به صورت کاملا سربسته مطرح شد. او در این مصاحبه پس از تمجید از کیفیت استقلال خوزستان گفت: «خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم، ولی خیلی مشکلات داریم. نمی‌خواهم درباره مشکلات حرف بزنم. چون به ممد آقا کریمی قول دادم درباره مشکلات حرف نزنم. امیدوارم امیدوارم مشکلات برطرف شود، چون اگر اینطور نشود، تیم به مشکل می‌خورد.»

مدافع میانی سپاهان حرف‌های مبهش را در واکنش به این سوال که مشکلات مالی است یا خیر، اینطور ادامه داد: «قول دادم صحبتی نکنم. ممد آقا کریمی کاپیتان است و به احترام کاپیتان تیم صحبت نمی‌کنم. به او قول داده‌ام.»

اگرچه دانشگر از صحبت درباره جزئیات خودداری کرد، اما از اصفهان خبر می‌رسد که گلایه او به دلیل مسائل مالی بوده و او به نمایندگی از چند بازیکن دیگر این اعتراض را به صورت مبهم علنی کرده تا احتمالا مدیران باشگاه را برای انجام خواسته خود پیش از شروع دوباره مسابقات تحت فشار قرار بدهند. 

2091294

جالب اینکه چند هفته پیش و در حالی که مدیران باشگاه اصفهانی در حالی که مدیران باشگاه اصفهانی و مورایس درگیر حواشی ریز و درشتی نظیر افزایش سقف بودجه، تعیین سرنوشت سیاوش یزدانی، جذب بازیکنان جدید و مواردی از این دست بودند، محمد دانشگر با وجود داشتن قرارداد، اصرار بر جدایی داشت.

پس از این ماجراها دانشگر در چند مسابقه دور از یازده بازیکن اصلی بود؛ تا اینکه در مصاف با استقلال تاجیکستان بار دیگر در ترکیب اصلی وارد میدان شد و پیروزی چهارگله به علاوه ثبت کلین‌شیت باعث شد در مصاف با استقلال خوزستان هم حضور ثابت او تکرار شود.

2091293

دانشگر در این شرایط مصاحبه‌ای انجام داده که در بخشی از آن تهدیده کننده به نظر می‌رسد و آینده تیم را در صورت حل نشدن مشکلاتی که او به آنها اشاره دارد، نگران کننده جلوه داده است.

سپاهان فصل گذشته در شرایطی که جدی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر بود، به یک‌باره پس از ماجراهای مربوط به سقف قرارداد و افشای مبلغ قرارداد برخی ستاره‌های تیم دچار فروپاشی درونی شد و مورایس هم نتوانست با اقدامات خود شرایط را به حالت نرمال برگرداند؛ حواشی و اتفاقاتی که در نهایت منجر به ناکامی طلایی پوشان فوتبال ایران در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شد.

ویدئو: 355056

حالا در شرایطی که سپاهان بار دیگر فصل جدید را با قدرت آغاز کرده و صدر نشین لیگ برتر است و در آسیا هم شرایط امیدوار کننده‌ای دارد، مصاحبه دانشگر اردوی این تیم را در شبی که سپاهان موفق شدن صدر جدول را از پرسپولیس پس بگیرد، تحت تاثیر قرار داده و این نگرانی را میان هواداران اصفهانی وجود آورده که اتفاقات فصل گذشته به شکلی دیگر در تیم محبوبشان تکرار شود و حسرت قهرمانی در لیگ برتر برای آنها از یک دهه عبور کند. این در شرایطی است که دانشگر با باشگاه قرارداد دارد و به صورت طبیعی کمتر دیده می‌شود بازیکن تحت قرارداد به این شکل باشگاه را برای صدور رضایت‌نامه تحت فشار قرار بدهد!

در این بین آنچه مسلم است اینکه اردوی سپاهانی‌ها همچنان یکدست به نظر نمی‌رسد. دانشگر البته آنطور که خودش گفت به دلیل قولی که به محمد کریمی کاپیتان تیم داده از صحبت درباره جزئیات خودداری کرد و این نکته‌ای خوش‌بینانه در راستای یکدلی تیمی به‌شمار می‌رود، اما اگر مدیران باشگاه کادر فنی و دانشگاه نتوانند از مسائلی که دانشگر به صورت کاملا مبهم به آنها اشاره کرد عبور کنند، یعنی مدعی بزرگ لیگ مراقب فرم خوب خود نیست.