به گزارش "ورزش سه"، موضوع سربازی میلاد سرلک یکی از مواردی بود که به دغدغه او و باشگاه پرسپولیس در فصل پیش تبدیل شده بود و سرانجام این بازیکن نتوانست تا انتهای فصل در پرسپولیس بماند و برای گذراندن دوران خدمت راهی ملوان شد.

سرلک در اواخر فصل گذشته از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و بازی‌های پایانی فصل را از دست داد. او در پیش فصل تابستانی و هفته‌های ابتدایی لیگ امسال هم درگیر پایان خدمت خود بود و سرانجام بعد از هفته سوم در اختیار کادرفنی پرسپولیس قرار گرفت.

2091286

میلاد بعد از چهار بازی نیمکت و سکونشینی سرانجام در بازی برابر چادرملو از دقیقه ۶۹ به جای مسعود ریگی وارد میدان شد تا پس از چند ماه حضور در یک بازی رسمی و پوشیدن پیراهن پرسپولیس را تجربه کند.

این هافبک دفاعی که از لیگ بیستم تا بیست و سوم شماره ۱۰ پرسپولیس را در اختیار داشت به واسطه دیر اضافه شدن به اردوی سرخپوشان این لباس را برتن عیسی آل‌کثیر دید و با انتخاب شماره جدید ۲۳ کار در پرسپولیس را ادامه داد. چیزی که بسیار مهمتر از شماره ۱۰ برای اوست همین فرصت دوباره بازی برای پرسپولیس است و باتوجه به جنگندگی و تلاشش می‌تواند دوباره جایگاه خود در ترکیب پرسپولیس را پس بگیرد.