به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان چیزی تا جدایی از منچستر سیتی فاصله ندارد و تابستان راهی تیمی دیگر خواهد شد. گوندوگان تا 2023 با سیتی قرارداد دارد و ارتباط او با باشگاه دوستانه است اما نه سیتی و نه خود بازیکن تمایلی برای ادامه همکاری ندارند و سیتیزن‌ها مسیر برای جدایی هافبک ترک‌تبار را همواره خواهند کرد. 

 

دیلی میل نوشته است که اولین خرید پپ گواردیولا برای سیتی، این روزها به دنبال پیدا کردن بهترین تیم به‌عنوان مقصد بعدی خود است. این منبع گزارش داده است که گوندوگان روز گذشته در مادرید حضور داشته و البته جزئیاتی بیشتر از این سفر غیرمنتظره منتشر نشده است.

 

نشریه اسپانیایی آاس در این‌رابطه نوشت که سفر گوندوگان به مادرید در پی مرخصی چند روزه پپ به بازیکنانش قبل از مصاف حساس برابر استون ویلا، صرفا جنبه تفریحی داشته و هیچ مذاکره‌ای بین او و رئال در جریان نیست ولی در انگلیس اصرار دارند که رئال مادرید که سال 2019 برای جذب گوندوگان تلاش داشت، همچنان در پی جذب اوست.

گوندوگان 6سال پیش با ورود گواردیولا، از دورتموند به سیتی پیوست و یکی از کاپیتان‌های تیم است ولی فصل جاری او چندان فرصت حضور در ترکیب ثابت را پیدا نکرده و در 37 دیداری که در میدان بوده، فقط 20 بار کار را از ابتدا شروع کرده است.