به گزارش ورزش سه، ذوب آهن از زمان حضور محمد ربیعی، حبیب فرعباسی، محسن فروزان و پارسا جعفری را در اسکواد دروازه‌بانی در اختیار داشته و در نهایت با اعتماد ویژه ای که به این گلر جوان داشت او را از لحاظ ذهنی در شرایطی قرار داده که مقابل تیم‌های مدعی این فصل لیگ برتر بهترین نمایش را ارائه کرده است.

جعفری مقابل استقلال واکنش‌های زیادی نداشت اما با خروج‌های مطمئنی که روی ارسال‌ها انجام داد محوطه جریمه این تیم را امن کرده بود و ارسال‌های خوب میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان را بی‌اثر کرد، این اتفاق باعث شد که مدافعان ذوب آهن با خیال آسوده‌تری فضاهای خالی محوطه را پوشش دهند و فرصت نفوذ به خط دفاعی را هم چندان به بازیکنان استقلال ندهند.

2097311

جعفری در این فصل مقابل هوادار، تراکتور و استقلال کلین‌شیت انجام داد و این در حالی است که استقلال و تراکتور مهره های هجومی تاثیرگذاری دارند و درخشش او در پیروزی ذوب آهن تاثیر مستقیم داشته است.

دروازه‌بان جوان ذوب آهن فصل گذشته 11 بازی درون دروازه این تیم قرار گرفت، 9 گل دریافت کرد و 4 کلین‌شیت ثبت کرد و یک پاس گل ارسال کرد، او برای اینکه عملکردی بهتر از فصل گذشته داشته باشد فقط یک کلین‌شیت دیگر در ادامه فصل نیاز دارد که با روندی که در پیش گرفته دور از انتظار نخواهد بود!