به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه بعد از مدت‌ها دوری از ترکیب پرسپولیس که به دلیل مصدومیت در دربی برایش رقم خورده بود، به ترکیب سرخپوشان با بازوبند کاپیتان بازگشت تا در پست شماره 10 گمشده این تیم لقب گیرد.

توانایی بالای حفظ توپ و حرکت به سمت دروازه و ایجاد موقعیت، از او بازیکنی قابل اعتنا در ترکیب خوان گاریدو شکل می‌دهد که غیبتش در چند بازی اخیر کاملا مشهود بود.

کاپیتان پرسپولیس همانطور که انتظار می‌رفت در این بازی نیز قدرت تکنیکی و پا به توپ و موقعیت‌شناسی‌اش را به رخ کشید اما خیلی بدشانس بود که با نتیجه دلخواهی همراه نشد تا اولین گل آسیایی‌اش را نیز در این فصل رقم بزند.

ویدئو: 356402

نکته جالب توجه این بود که در این بازی این بود که عالیشاه 5 پاس کلیدی شکل داد و با دقت 80 درصدی یکی از موفق‌ترین بازیکنان در ترکیب تیم گاریدو محسوب می‌شد. کاپیتان پرسپولیس در این بازی پنج بار اقدام به ضربه به سمت دروازه السد داشت که دو بار آن داخل چارچوب بود. البته یکی از ضرباتی که طبق آمار خارج از چارچوب بود مربوط به شوت دیدنی ثانیه‌های پایانی‌اش است که به تیرک دروازه خورد و حسرت بزرگی را برای وی شکل داد.

عالیشاه با کاتی جالب و اقدام به ضربه زنی در زاویه مخالف سعی داشت مشعل برشام را ناکام بگذارد که در لحظه آخر تنها صدای ناامید کننده برخورد توپ به تیرک گوش او را خراشید و حسرت بزرگی برایش شکل داد. عالیشاه که تا ثانیه آخر مسیر حرکت توپ را با چشم و بدن دنبال می‌کرد و امید داشت تا آن کات لعنتی در بهترین موقعیت با فرود همراه شود، تنها سانتی‌مترهایی کم آورد و راهی اوت شد.

با این حال برای گاریدو شاید تنها این موضوع امیدوارکننده باشد که کاپیتان تیمش با پشت سر گذاشتن مصدومیت بار دیگر در اختیارش قرار گرفته تا در ادامه مسیر شرایط را کاملا برای او در لیگ نخبگان متفاوت کند. جایی که با بازگشت اونوروف قدرت تهاجمی سرخ‌ها و ایده‌های فنی و فردی و خلاقانه آنها برای دستیابی به گل و دروازه حریف نیز افزایش خواهد یافت و اوضاع برخلاف این روزها به سود آنها خواهد شد.