به گزارش "ورزش سه"، چه کسی است که نداند علیرضا بیرانوند در چه برزخی زندگی می‌کند. او پیش از شروع این فصل درگیر ماجرای جدایی جنجالی‌اش از پرسپولیس بوده و ترکش‌های این تصمیم همچنان در زندگی شخصی و ورزشی او اعصاب و روان او را تهدید می‌کند.

بیرانوند اما یکی از ریلکس‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است و اساسا به واسطه همین روحیه خوب است که توانسته شماره یک خود را در تیم ملی حفظ کند و در تراکتور هم هیچ مسابقه‌ای را از دست ندهد.

این عکسی از او پیش از پرواز تراکتور به تاجیکستان برای برگزاری سومین (دومین) مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیاست که بیرانوند در فرودگاه تبریز با خنده خود را در قاب دوربین عکاس تراکتوری‌ها جا می‌کند.

2098071

او دروازه‌بانی است که افت احتمالی‌اش خبر بدی برای تیم ملی در مسیر سخت جام جهانی خواهد بود. بنابراین با وجود همه مشکلات یک بخش از فوتبال ایران در تلاش است تا بیرانوند تمرکز خود را نسبت به فوتبال از دست ندهد، اگرچه این این آنقدرها هم کار راحتی نیست، به خصوص که لابد تا هر بار بیرانوند موبایلش را روشن می‌کند، با الفاظ و اخبار و عبارت‌هایی مواجه می‌شود که ممکن است هر کسی را از پا بیندازد.

این لبخند بیرو اما نشان می‌دهد فعلا او مشغول عبور از این مهلکه جنجالی و پرسروصدا است.