به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از یک شکست و یک مساوی در لیگ نخبگان آسیا، با امید و انگیزه زیادی به دوحه سفر کرده بود تا بتواند مقابل السد نتیجه بگیرد و نخستین پیروزی را به دست بیاورد، اما در شبی که حملات زیادی در ورزشگاه جاسم بن حمد خلق کردند، در لحظات پایانی نیمه نخست غافلگیر شدند و روی ارسال اکرم عفیف و ضربه تمام کننده ماتئوس اوریبه به گل رسیدند.

صحنه گل السد نشان می‌دهد که مدافعان پرسپولیس هم در یارگیری غافلگیر بودند و هم در دفع توپ اشتباه‌های متوالی کردند تا نتیجه‌ی آن، پیروزی تیم قطری در این بازی باشد و سرخ پوشان برای سومین بازی پیاپی در این رقابت‌ها گل بخورند.

2098277

اکرم عفیف یک هفته پس از تقابل با فوتبالیست‌های ایرانی در مرحله مقدماتی جام جهانی، این بار با لباس السد برابر پرسپولیس قرار گرفت که ارسال دیدنی او از کرنر سمت راست زمین را گیلهرمه با ضربه سر زد تا پس از برخورد توپ با بدن و دست مرتضی پورعلی‌گنجی، ماتئوس اوریبه فرصت عالی به دست بیاورد و کار را تمام کند.

2098274

ارسال اکرم عفیف، ضربه سر گیلهرمه و برخورد توپ با پورعلی‌گنجی در شرایطی به اوریبه رسید که این ستاره ملی‌پوش کلمبیایی در شرایط سختی به توپ ضربه زد و تعلل مدافعان سرخ پوش در دفع توپ کاری کرد تا شوت زمینی او به گوشه دروازه الکسیس گندوز برسد و السد با همین گل به پیروزی دست پیدا کند.

2098276

اوریبه در حالی ضربه آخر به توپ برای گلزنی السد را زد که گئورگی گولسیانی و میلاد محمدی همزمان برای جلوگیری از حرکت توپ گام برداشتند ولی نتوانستند مانع از گل شدن توپ شوند.

2098275