به گزارش "ورزش سه"، در نبردی حساس از دور سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان، استقلال به مصاف النصر می‌رود. استفانو پیولی اسامی یازده بازیکن موردنظر خود را برای این مسابقه اعلام کرد و برخلاف گمانه زنی‌ها، خبری از سلطان الغنام در سمت راست ترکیب تیم نیست.

بنتو، سنگربان تیم ملی برزیل، در درون دروازه النصر حضور دارد. در خط دفاعی نیز محمد سیماکان بازیکن فرانسوی سابق لایپزیش به همراه آیمریک لاپورت، مدافع تیم ملی اسپانیا و سابق منچسترسیتی حضور دارند.

در شرایطی که گفته می‌شد سلطان الغنام، مدافع راست ملی پوش سعودی از ابتدا بازی خواهد کرد، اما او در ترکیب اصلی حضور ندارد و نواف بوشل در این بخش از زمین به کار گرفته شده است. در سمت چپ نیز شاهد حضور سالم النجدی هستیم.

در مرکز میدان، النصر از حضور دو هافبک دفاعی بهره می‌برد. عبدالله الخیبری، بازیکن عربستانی، در کنار مارسلو بروزوویچ، ستاره سابق اینتر و تیم ملی کرواسی انجام وظیفه می‌کند و خط میانی استقلال کار دشواری برای تقابل با آنها خواهد داشت. جلوتر از آنها نیز اوتاویو مونتیرو، هافبک پرتغالی سابق پورتو بازی می‌کند.

2098067

در پست وینگر راست، پیولی ترجیح داده اندرسون تالیسکا را نیمکت نشین کند و آنجلو گابریل، بازیکن 19 ساله سابق چلسی را بازی بدهد. در سمت چپ نیز سادیو مانه، ستاره مطرح سنگالی سابق لیورپول، بازی می‌کند. و بالاخره در خط حمله نیز شاهد حضور کریستیانو رونالدو هستیم.

2073665

ترکیب النصر برای بازی با استقلال:
بنتو، آیمریک لاپورت، محمد سیماکان، نواف بوشل، سالم النجدی، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو مونتیرو، آنجلو گابریل، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو

2098747