به نظر می‌رسد با اینکه دولت بریتانیا هنوز ابهاماتی نسبت به سرنوشت پول حاصل از فروش چلسی دارد، اما تاد بولی به زودی بتواند برای تصاحب چلسی به طور کامل، اقدام کند.

طرفداری | به گزارش مت لاو از تلگراف، تصاحب چلسی توسط تاد بولی قرار است این هفته از سوی لیگ برتر چراغ سبز دریافت کند. اما گروه بوهلی باید تاییدیه آزمون مالکان و مدیران را که قبلا نیز پشت سر گذاشته‌اند را از سوی دولت بریتانیا دریافت کنند. آن‌ها باید منتظر بمانند تا متوجه شوند که آیا دولت تست دیگری را از طرف خود اضافه خواهد کرد یا خیر. پس از نگرانی‌های دولت بریتانیا نسبت به سرنوشت پول حاصل از فروش چلسی، مایک پنروز یکی از مدیران رده بالا سابق یونیسف به دولت بریتانیا نامه‌ای نوشته و قول داده است که رومن آبراموویچ نمی‌تواند از این قرارداد بهره‌ای ببرد.

  • فروش چلسی بار دیگر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت؛ احتمال کنار گذاشته شدن چلسی از لیگ برتر و رقابت‌های اروپایی


دولت این هفته اعلام کرد که آماده است در نهایت از موسسه‌ای که رومن آبراموویچ برای کمک به جنگ زده‌های اوکراینی راه اندازی کرده است، استفاده کند. اما دولت می‌خواهد که درآمد حاصل از فروشی چلسی به طور موقت در یک حساب امانی قرار گیرد تا این موسسه خیریه را بررسی کنند. مایک پنروز مدیر این موسسه خیریه، توسط رومن آبراموویچ در زمان راه اندازی آن مامور شد تا در این روند نقش داشته باشند. پنروز گفته است که ارائه مفصلی از نحوه کاری این خیریه به دولت بریتانیا ارائه کرده است و قول داده که آبراموویچ از پول فروش چلسی، سودی نخواهد برد.


گفتنی است کنسرسیوم بولی در بحث بین چلسی، رومن آبراموویچ و دولت بریتانیا در مورد سرنوشت پول فروش چلسی هیچ نقشی ندارد. آن‌ها باید منتظر بمانند که آیا توافقی بین دو طرف حاصل می‌شود یا خیر. همچنین برخلاف بروس باک، وضعیت مارینا گرانووسکیا هنوز مشخص نشده است. گرانووسکیا در مورد آینده خود برای کوتاه مدت و بلند مدت مذاکرات بیش‌تری را با تاد بولی خواهد داشت.


بولی همچنین این هفته ملاقاتی با توماس توخل نیز داشت و این مربی آلمانی مدعی شد که آن‌ها در آینده در مورد نقل و انتقالات بیش‌تر بحث خواهند کرد. در همین بین نیز گزارش شده است که مارینا گرانوفسکیا و بروس باک که مسئولیت کار روی فروش چلسی را بر عهده دارند، پس از اینکه تاد بولی به طور کامل مالک باشگاه شد، پاداشی به مبلغ 50 میلیون پوند دریافت خواهند کرد و آن را را بین خود و افراد دیگری از باشگاه که در این روند مشارکت داشتند، تقسیم می‌کنند.