همسر هافبک آلمانی منچسترسیتی دلیل سفر این بازیکن با جت شخصی را فاش کرد.

به نظر می رسد دلیل سفر ایلکای گوندوعان برگزاری مراسم عروسی بوده و ربطی به مسائل فوتبالی نداشته است.

طرفداری| به گزارش گل، ایلکای گوندوعان، هافبک آلمانی باشگاه منچسترسیتی از زمان پیوستن به این تیم در سال 2016 یکی از مهره های کلیدی تیمش بوده است. قرارداد این بازیکن 31 ساله در سال 2023 به پایان می رسد و شایعاتی مبنی بر علاقه مدیران سیتی به فروش این بازیکن در تابستان پیش رو به جای تمدید قراردادش به گوش می رسید. او اوایل این هفته در حال پرواز به مادرید با یک جت شخصی دیده شد و همین موضوع نیز باعث شد تا بازار این شایعات داغ تر از قبل نیز بشود.

حال پارتنر این بازیکن با رد شایعات جدایی گوندوعان از ازدواجش با این هافبک پرده برداشته است و به نظر می رسد دلیل سفر گوندوعان  برگزاری مراسم ازدواج بوده است و مقصد این سفر نیز به هیچ عنوان مادرید نبوده است. سارا بنامیرا، همسر گوندوعان با انتشار این خبر در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

ازدواج کردیم. واقعا خوشحال هستیم و نمی توانیم برای جشن گرفتن با خانواده ها و دوستانمان صبر کنیم. می خواستیم این موضوع را محرمانه نگه داریم اما متاسفانه بعد از این اخبار دروغین در مورد همسرم حس کردم باید حقیقت را بگویم. هیچوقت در مادرید نبوده ام. گاهی اوقات مسائل خصوصی ربطی به فوتبال ندارند.

گوندوعان در 252 بازی برای منچسترسیتی تا به حال 47 گل زده و 33 پاس گل نیز ارسال کرده است.