به گزارش "ورزش سه"، تاد بولی، مالک جدید چلسی از همین ابتدای کار به شدت درگیر اداره باشگاه شده و قصد دارد در اولین تابستان حضور خود در چلسی، بازیکنان بزرگی را به ترکیب اضافه کند. نشریه دیلی میل مدعی شد این مالک آمریکایی هم رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ و هم عثمان دمبله، ستاره جوان بارسلونا را به عنوان اهداف اصلی خود در تابستان قرار داده و قصد دارد این دو ستاره مشهور را به ترکیب چلسی اضافه کند. قرارداد عثمان دمبله با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. 

این ستاره جوان و فرانسوی رابطه خوبی با توماس توخل دارد و در هفته های اخیر اینقدر خوب کار کرده که سرمربی آلمانی چلسی علاقه زیادی به همکاری دوباره با او دارد. اما خریدهای بزرگ چلسی در فصول اخیر مانند تیمو ورنر و روملو لوکاکو چندان خوب عمل نکرده اند و این باشگاه بی میل به جذب یک مهاجم جدید نیست. تنها یک سال از قرارداد رابرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ باقی مانده و او اخیرا رسما خبر از تمایل به جدایی از این باشگاه داده است. 

علیرغم آغاز مذاکرات بارسلونا با این ستاره 34 ساله و لهستانی، شرایط مالی بهتر چلسی می تواند اوضاع را تغییر داده و منجر به توافق آنها با رابرت لواندوفسکی در هفته های پیش رو شود. به هر حال و بر خلاف تصور اولیه، مالکان جدید چلسی برنامه های بزرگی برای تقویت ترکیب این تیم در فصل تابستان دارند و به نظر بازیکنان باکیفیتی به رختکن تحت هدایت توماس توخل اضافه خواهند شد.