مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس می‌گوید دست رد زدن به شیاطین سرخ کار آسانی نیست ولی به صلاح کین است.

تدی شرینگهام می‌گوید به نفع هری کین است که به جای پیوستن به منچستریونایتد، در تاتنهام بماند.

طرفداری | کین در سالیان اخیر به منچستریونایتد و منچسترسیتی لینک شده است. ناتوانی تاتنهام در کسب جام‌ها به عنوان انگیزه اصلی او برای ترک اسپرز مطرح شده است ولی شرینگهام می‌گوید انتقال به اولدترافورد، گامی رو به عقب برای این بازیکن ۲۸ ساله خواهد بود.

اگر هوادار یونایتد باشید، آرزوی پیوستن کین به تیم‌تان را خواهید داشت. اگر هری کین آماده جدایی باشد، به نظرم هر باشگاهی در دنیا نام او را در لیست خود قرار خواهد داد. منچستریونایتد در راه جذب بازیکنان بزرگ، سیر نزولی را طی می‌کند ولی با این حال هنوز هم باشگاه بزرگی است. اگر آن‌ها اقدام کنند، رد کردن پیشنهادشان کار راحتی نخواهد بود. حتی اگر منچستریونایتد فصل آینده در اروپا نباشد، نه گفتن به آن آسان نخواهد بود.

شرینگهام افزود: 

 به نظرم همه چیز به مربیان تیم و این که آیا قادر خواهند بود تیم را در مسیر درستی هدایت کنند بر می‌گردد. به نظرم تن هاخ کار بسیار سختی برای برگرداندن باشگاه به مسیر درست دارد. به باور من تاتنهام در حال حاضر شانس بهتری برای کسب جام دارد. من معتقدم در این بازه، شانس جام گرفتن کین همراه آنتونیو کونته در تاتنهام نسبت به منچستریونایتد بیشتر است. به نظرم او در تاتنهام خواهد ماند. زبان بدن او نشان می‌دهد که بار دیگر از شرایطش رضایت دارد. او به مدت ۴-۵ ماه دوره سختی را پشت سر گذاشت ولی حالا به فرم خوبش برگشته است، از فوتبالش لذت می‌برد و شرایط رضایت‌بخشی دارد.