به گزارش "ورزش سه"، از مدت‌ها قبل شایعات زیادی در رابطه با آینده رابرت لواندوفسکی مطرح شده است. با این حال اخیرا گزارش‌ها حاکی از آن بود که ستاره لهستانی تصمیم نهایی خود را برای جدایی از بایرن مونیخ اتخاذ کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که بارسلونا محتمل‌ترین مقصد برای رابرت لواندوفسکی خواهد بود.

بعد از بازی روز شنبه بایرن مونیخ برابر ولفسبورگ احتمال ماندن رابرت لواندوفسکی در جمع باواریایی‌ها به کم‌ترین حد خود رسیده است. مدیر ورزشی بایرن یعنی حسن صالح حمیدزیچ روز شنبه تایید کرد که لواندوفسکی درخواست خروج داده و خود این بازیکن نیز پس از دیدار برابر ولفسبورگ تایید کرد که احتمالا این آخرین بازی او با پیراهن بایرن بوده است.

به نظر می‌رسد که بارسلونا اصلی‌ترین گزینه ستاره لهستانی محسوب می‌شود و خود این بازیکن نیز علاقه زیادی به کار زیر نظر ژاوی هرناندز دارد. حتی اخیرا رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که باشگاه چلسی نیز به جمع مشتریان ستاره لهستانی اضافه شده اما خود او ترجیح می‌دهد که راهی نوکمپ شود.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا نیز روز گذشته تایید کرد که آنها تلاش خود را برای جذب لواندوفسکی انجام خواهند داد. در همین ارتباط اکنون فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح و معتبر ایتالیایی ادعای جالبی را مطرح کرده است. بر اساس ادعای رومانو در روزهای اخیر دو تماس مستقیم بین ژاوی و رابرت لواندوفسکی برقرار شده و سرمربی بارسلونا خطاب به مهاجم بایرن مونیخ گفته است: "ما تو را در اینجا می‌خواهیم و تو فردی هستی که من برای خط حمله در نظر گرفته‌ام."