به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود پائولو دیبالا یک خانه جدید در میلان، نزدیک به دفتر مرکزی اینتر خریداری کرده است، که به گمانه زنی‌ها مبنی بر قرارداد او با نراتزوری در تابستان دامن می‌زند. این بازیکن آرژانتینی در پایان قراردادش در ماه ژوئن یوونتوس را ترک خواهد کرد و به نظر می‌رسد مدافع عنوان قهرمانی سری آ در موقعیت بسیار خوبی برای جذب او برخوردار است. نراتزوری هنوز پیشنهاد رسمی برای جذب ستاره آرژانتینی ارائه نکرده است، اما دیبالا احتمال پیوستن به بزرگ‌ترین رقیب یوونتوس در تابستان را رد نکرده است.

در همین راستا کالچو مرکاتو گزارش داده که دیبالا خانه جدیدی در میلان، نزدیک به دفتر مرکزی اینتر خریداری کرده است. دیبالا ماه گذشته قرارداد این خانه را به امضا رسانده و در صورت پیوستن به نراتزوی می‌تواند در هفته‌های آتی به شکل کامل به این خانه نقل مکان کند. البته این بدان معنا نیست که ستاره آرژانتینی قطعاً به اینتر منتقل خواهد شد اما در عین حال نشان می‌دهد که او شهر میلان را بسیار دوست دارد و بدش نمی‌آید در آنجا زندگی کند.

جوزپ ماروتا، مدیر اینتر، چندین ماه است که در حال مذاکره با اطرافیان این مهاجم بوده و در چند روز آینده پیشنهاد خود را روی میز خواهد گذاشت. دیبالا یک بازیکن بسیار محبوب در بین هواداران یوونتوس محسوب می‌شود اما پیوستن احتمالی او به رقیب دیرینه می‌تواند خشم هواداران بیانکونری را در پی داشته باشد.

گفتنی است پائولو دیبالا ابتدای هفته آخرین بازی خانگی خود را برای یوونتوس انجام داد و با چشمانی اشک‌بار و با تشویق هواداران زمین بازی را ترک کرد. از تاتنهام نیز به‌عنوان یکی دیگر از مشتریان جدی ستاره آرژانتینی نام برده می‌شود.