در هفته‌های گذشته نام پائولو دیبالا به تیمهای زیادی لینک شده است.

پائولو دیبالا هافبک 28 ساله‌ی آرژانتینی یکی از اهداف جذاب بازار نقل و انتقالات تابستانی این فصل فوتبال اروپاست که باید دید در نهایت به چه تیمی می‌پیوندد. تاتنهام تحت هدایت آنتونیو کونته نیز از تیم‌هایی است که دیبالا به آن‌ها لینک شده است.

طرفداری| بنا به گزارش فابریتزیو رومانو، تاتنهام تا امروز هیچ مذاکره‌ای را برای جذب پائولو دیبالا انجام نداده است. البته، آینده‌ی دیبالا همچنان نامشخص است؛ چرا که او در این تابستان به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

از طرفی دیگر آنتونیو کونته به زودی با هیئت مدیره تاتنهام ملاقات خواهد کرد تا در مورد برنامه های آینده‌‌اش در این باشگاه شمال لندنی، با آن ها صحبت کند.

به نظر می‌رسد این مربی ایتالیایی به دنبال این است که آخرین گام در این فصل را محکم بردارد و هدف تاتنهام در این فصل یعنی کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا، برآورده سازد. اگر چنین شود کونته احتمالاً مطالباتی در جهت تقویت تیم در تابستان از مدیریت تاتنهام خواهد داشت.

پائولو دیبالا بازیکنی که ماه آخر قراردادش با یوونتوس را سپری می‌کند، در سه پست مهاجم کاذب، مهاجم نوک و هافبک هجومی توانایی بازی دارد و اگرچه مصدومیت‌های متوالی‌ای در چند فصل اخیر داشته، اما باز هم مهره‌ای مؤثر برای تیمش محسوب می‌شد. از رم، اینتر، آرسنال، منچستریونایتد و حتی بارسلونا در کنار تاتنهام و پاری سن ژرمن به عنوان تیم‌هایی نام برده شده که به جذب دیبالا علاقه‌مند هستند.