هافبک باتجربه رئال مادرید از شب های جادویی سانتیاگو برنابئو می گوید. 

لوکا مودریچ می خواهد در رئال مادرید بازنشسته شود. 

طرفداری | لوکا مودریچ در فصل جاری دوباره خودش را به عنوان یکی از بهترین و آماده ترین هافبک های فوتبال اروپا مطرح کرده و قرار است برای پنجمین بار حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن رئال مادرید تجربه کند. هافبک کروات مادریدی ها پس از دریافت جایزه  «افسانه» از سوی نشریه مارکا به خاطر دستاوردهایش در طول دوران حرفه ای، یک مصاحبه انجام داد. 

قدردان محبتی که هواداران نسبت به من دارند هستم. هر بار که این پیراهن را بر تن می کنم، سعی دارم که محبت آنها را جبران کنم. رئال مادرید خانه من است و اینجا به طرز فوق‌العاده ای احساس‌ خوشحالی می کنم. من تنها یک مادریدیستای دیگر هستم و این عنوان را تا آخر عمر با خودم خواهم داشت، دوست دارم اینجا بازنشسته شوم، جایی که خانواده ام نیز احساس خوشحالی می کنند. از همه شما برای دریافت این جایزه تشکر می کنم. 

کامبک های رئال مادرید و سخت ترین کامبک؟ سخت ترین آنها مقابل منچسترسیتی رقم خورد چون عملا دیگر هیچ زمانی برای ما باقی نمانده بود. اما هم تیم و هم هواداران تا آخرین لحظه ایمان خود را از دست ندادند چون این هم بخشی از DNA باشگاه است. در نهایت هم توانستیم کارمان را انجام دهیم. جالب ترین کامبک هم مقابل پاری سن ژرمن بود، وقتی که 15-20 دقیقه جنون آمیز رقم خورد. توضیح دادن این که در شب های لیگ قهرمانان اروپا چه اتفاقی در سانتیاگو برنابئو رخ می دهد واقعا آسان نیست. آن شب شروع شب های جادویی ما بود؛ امیدوارم همه‌ اینها به فتح لیگ قهرمانان اروپا ختم شود.