به گزارش "ورزش سه"، قرارداد عثمان دمبله با باشگاه بارسلونا در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز مشخص نیست که چه آینده ای در انتظار این ستاره فرانسوی خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از آن بوده که خود این بازیکن علاقه زیادی به ادامه کار در بارسلونا دارد اما مسائل مالی فعلاً مانع از تمدید قرارداد او با تیم کاتالانی شده است؛ هرچند که مدیران بارسا خوش‌بین هستند که طی هفته‌های آینده توافق حاصل شود و ستاره مورد علاقه ژاوی نهایتاً در نوکمپ بماند.

در این بین چند تیم بزرگ اروپایی نیز شرایط جذب عثمان دمبله را بررسی می کنند. چلسی و پاری سن ژرمن از جمله باشگاه هایی هستند که گفته می‌شود برای تقویت فاز هجومی خود خواهان به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی هستند. از طرف دیگر طی روزهای گذشته شایعات پیرامون علاقه بایرن مونیخ به وینگر فرانسوی بارسلونا نیز قوت گرفته است و گفته شده که یولیان ناگلزمان علاقه زیادی به کار با دمبله دارد.

در همین راستا نشریه کیکر آلمان گزارشی در این رابطه منتشر کرده و مدعی شده که بایرن مونیخ هیچ علاقه‌ای به جذب ستاره فرانسوی بارسلونا ندارد. بر اساس این گزارش با وجود حضور بازیکنانی نظیر کینگزلی کومان، لروی سانه، سرژ گنابری، جمال موسیالا و توماس مولر در ترکیب بایرن این باشگاه هیچ نیازی به جذب عثمان دمبله نمی‌بیند. در حقیقت بایرن در پست وینگر چند بازیکن با کیفیت دارد که شاید هر تیمی در اروپا آرزوی آنها را داشته باشد بنابراین نیازی به اضافه شدن دمبله نیست.

البته کیکر در بخش دیگری از گزارش خود تایید کرده که باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب سادیو مانه از لیورپول است. این بازیکن می تواند در موقعیت های مختلف خط حمله به میدان برود و بدون در نظر گرفتن جدایی یا ماندن رابرت لواندوفسکی گزینه بسیار مناسبی برای باواریایی‌ها به حساب می آید.