به گزارش "ورزش سه"، او در توضیح بیشتر در مورد لیست دستیاران اسکوچیچ در تیم ملی برای جام جهانی قطر این‌چنین گفت: خب به محض ورود اسکوچیچ به تهران به‌همراه میرشاد ماجدی جلسه‌ای با او برگزار کردیم. در این نشست اسکوچیچ لیست دستیاران خود را به ما ارائه داد و خواستار عقد قرارداد با آنها شد. در رابطه با دو مربی ایرانی یعنی کریم باقری و مهرداد خانبان بر اساس صحبت‌های مطرح شده و هم‌چنین تاکید از سوی نهادهای نظارتی، قرار شد در ادامه مسیر یا در تیم ملی فعالیت کنند یا در تیم پرسپولیس. هر دو جز مربیان خوب و ارزشمند کشورمان هستند و من با آنها صحبت کردم و قرار است ظرف یکی دو روز آینده به من خبر بدهند که از بین پرسپولیس و تیم ملی کدامیک را انتخاب خواهند کرد. هم‌چنین یک دستیار کروات به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد. با او هم صحبت شده است.

مدیر تیم ملی در خصوص بازی دوم تیم هم گفت: بازی با اکوادور نهایی شده است. این بازی 11 ژوئن (21 خرداد) برگزار می‌شود. همه صحبت‌ها در خصوص این بازی نهایی شده است و ظرف امروز و فردا قرارداد آن امضاء خواهد شد.

گفتنی است تیم ملی پیش از این بازی‌اش با  تیم ملی کانادا نهایی شده بود. این بازی 15 خرداد در شهر ونکوور برگزار می‌شود و بازی دوم هم 21 خرداد در شهر تورنتو برگزار خواهد شد. این دو بازی برنامه آماده سازی تیم ملی در خرداد ماه است و فیفا دی بعدی هم در روزهای ابتدایی مهر ماه خواهد بود.