به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در نیم فصل دوم ورزشگاه دستگردی (پاس قوامین) را برای میزبانی انتخاب کرد و از هفته شانزدهم به بعد در این استادیوم شکست نخورده بود؛ اما نساجی توانست این تیم سرسخت را دو بر یک شکست دهد.

آخرین باخت هوادار در تهران، پیش از این به هفته شانزدهم و بازی مقابل استقلال برمی‌گشت که شاگردان عنایتی در یک بازی نزدیک دو بر یک شکست خوردند. پس از آن هواداری‌ها در این ورزشگاه مس، سپاهان، فولاد و پرسپولیس را متوقف کردند و مقابل ذوب‌آهن و فجر به پیروزی رسیده بودند.

البته هوادار در مسابقه این هفته در ورزشگاه دستگردی میهمان نساجی بود. مازندرانی‌ها که به دلیل وضعیت ورزشگاه وطنی در شهرهای مختلفی میزبانی کرده‌اند این بار در ورزشگاه خانگی هوادار در نیم فصل دوم میزبان بازی بودند اما بالاخره شاگردان عنایتی در زمین خوش‌یمن‌شان، مغلوب شدند.

در مسابقه میان دو تیم میانه جدولی هوادار و نساجی با توجه به جریان بازی، هوادار می‌توانست با گلی که در نیمه نخست زده بود باز هم برنده شود اما این تیم یک‌بار دیگر بازی‌ای که در آن جلو افتاده بود؛ باخت. هواداری‌ها در بازی تراکتور نیز دو بار پیش افتاده بودند اما سه بر دو شکست خوردند.

رضا عنایتی که علاوه بر آوردن این تیم به لیگ برتر در حفظ سهمیه آنها نیز موفق بوده، روز گذشته همانند چند هفته گذشته با عصا کنار زمین حضور داشت و التهاب زیادی را تجربه کرد. عنایتی بعد از عمل جراحی دوران درمان خود را در کنار زمین و حین هدایت تیمش سپری کرد.

آلومینیوم، ذوب آهن و صنعت نفت تیم‌هایی هستند که می‌توانند با برتری در بازی امروز بالاتر از هوادار قرار بگیرند.

 


عکس: مهدی افشاری