به گزارش "ورزش سه"، حضور اریک تن‌هاخ در راس کادر فنی منچستریونایتد باعث شده که این باشگاه به دنبال تقویت تیمش در خطوط متفاوت باشد. 
جدایی پل پوگبا یکی از دلایلی است که آنها قصد دارند یک هافبک طراح و بازیساز را به خدمت بگیرند و گفته می‌شود که تن‌هاخ دوست دارد بار دیگر با دی یونگ همکاری داشته باشد. 
ژاوی هرناندز علاقه زیادی به حفظ این بازیکن هلندی ندارد، چرا که ترجیح می‌دهد تیمش را با حضور هافبک‌هایی که سبک بازی شبیه به پدری دارند شکل دهد و به همین دلیل با جدایی او موافقت کرده است. 
از سوی دیگر، وضع مالی نه‌چندان خوب بارسا نیز باعث شده که این باشگاه فروش بازیکنان تیمش را مدنظر قرار دهد و آماده بررسی پیشنهادهای دریافتی برای بازیکنانی مانند دی یونگ باشد. 

 


با این حال، روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که یونایتد به مدیران بارسا هشدار داده که تنها بخش مشخصی از بودجه‌اش در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان را صرف خرید دی یونگ خواهد کرد و حاضر نیست مبلغ بیشتری را به جذاب این بازیکن اختصاص دهد. 
در این خبر آمده که باشگاه بارسلونا خواهان دریافت 70 میلیون پوند برای فروش این هافبک هلندی است و ظاهرا قصد دارد 65 میلیون پوندی که در سال 2019 برای جذب این بازیکن 25 ساله به آژاکس پرداخت را احیا کند. 
پیش از این از باشگاه‌هایی چون منچسترسیتی و پاری‌سن ژرمن به‌عنوان دیگر رقبای یونایتد برای جذب دی یونگ نام برده شده بود. گفته می‌شود که او نیز ترجیح می‌دهد به باشگاهی ملحق شود که فرصت بازی در لیگ قهرمانان فصل آینده را داشته باشد.