ستاره آاس رم گفت هنوز ویدئوی گلش به لسترسیتی را تماشا می کند زیرا قصد داشته از روباه ها انتقام بگیرد. 

آاس رم پس از 31 سال به فینال اروپایی رسیده است و باید در لیگ کنفرانس اروپا به مصاف فاینورد برود. تامی آبراهام بهترین گلزن این رقابت هاست و گل پیروزی بخش جالوروسی مقابل لسترسیتی در بازی برگشت نیمه نهایی را به ثمر رساند. او در گفتگو با اسکای در این مورد گفت:

تا امروز هنوز ویدئوی ضربه سرم به لسترسیتی را تماشا می کنم. می دانستم از تیمی مانند لسترسیتی چه انتظاری باید داشت اما هم تیمی هایم زیاد اطلاع نداشتند. همیشه دوست داشتم لسترسیتی را ببرم. آنها در فینال اف ای کاپ مرا شکست دادند و می خواستم آن نتیجه را جبران کنم و این کار را کردم. امیدوارم فینال را ببریم تا بتوانم برای مدت ها ویدئوی گل ها را نگاه کنم. 

فینال، فینال است. می تواند فینال جام جهانی، لیگ قهرمانان یا لیگ کنفرانس باشد. وقتی به فینال می رسید می خواهید قهرمان شوید. همه خواهان قهرمانی هستیم. همه هیجان زده هستیم. 

آبراهام که با 40 میلیون یورو از چلسی خریداری شد، در 50 بازی ابتدایی اش 24 گل به ثمر رسانده است: 15 گل در سری آ، 8 گل در لیگ کنفرانس اروپا و 1 گل در کوپا ایتالیا:

از کادر فنی، هواداران و هم تیمی هایم ممنونم. بازی در یک کشور جدید و لیگ جدید آسان نیست. آنها باعث شده اند رم را مانند خانه ام بدانم. از روز اول عاشق این باشگاه شدم به خودم گفتم خونم را برای آنها می دهم. این یکی از بهترین تجربه های زندگی ام بوده است.