بر خلاف توماس مولر، مانول نویر هنوز قرارداد خود با بایرن را تمدید نکرده است و می‌خواهد برای بررسی چندین موضوع، بیش‌تر صبر کند

مانوئل نویر برای تمدید قراردادش بایرن مونیخ، می‌خواهد وضعیت برخی از مسائل موجود در این باشگاه، مشخص شود.

طرفداری | به گزارش کیکر، بر خلاف توماس مولر، مانوئل نویر هنوز قرارداد خود را با بایرن مونیخ تمدید نکرده است. کاپیتان باواریایی‌ها هنوز در حال بررسی چندین نکته قبل از امضای قرارداد جدیدش با بایرن است. نویر به عنوان یک دروازه بان فکر می‌کند که به دلیل فشار فیزکی کم‌تری که نسبت به دیگر هم تیمی‌های بالای 30 سال خود در طی یک بازی متحمل می‌شود، می‌تواند بیش‌تر بازی کند. به همین خاطر او برای تمدید خواهان قراردادی بیش از یک سال است. در همین بین، بایرن نیز می‌خواهد به سیاست خود پایبند بماند و به نویر قراردادی یک ساله تا سال 2024 پیشنهاد دهد. 

  • مانوئل نویر: مذاکرات مثبتی برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ داشته ام

نویر همچنین نقل و انتقلات بایرن را نیز بررسی می‌کند. برای نویر، این مهم است که آینده تیم به چه صورت خواهد بود. او خواهان تشکیل تیمی است که بتواند برای کسب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، رقابت کند. علاوه بر این موارد، برای نویر ادامه یافتن همکاری‌اش با تونی تاپالوویچ مربی دروازه بانان بایرن مونیخ نیز، اهمیت زیادی دارد. هر چند که سران بایرن اطمینان دارند که می‌تواند با نویر تا سال 2024 به توافق برسند اما این دروازه بان هیچ فشاری را روی خود احساس نمی‌کند. نویر حتی می‌تواند تصور کند که فصل آینده را بدون تمدید قرارداد بگذراند. هر چند که کاپیتان بایرن نمی‌خواهد توجهات عموم را به مسئله تمدید قراردادش، بر انگیزد.