به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب اورتون در مقابل کریستال پالاس در استادیوم گودیسون پارک انواع و اقسام حواشی ممکن را داشت. ابتدا این تیم مهمان بود که در پایان نیمه اول با دو گل در خانه اورتون پیش افتاد، اما شاگردان فرانک لمپارد در نیمه دوم دست به کار بزرگی زده و با به ثمر رساندن سه گل، در این مسابقه حساس به برتری دست یافتند. با این پیروزی دراماتیک و سه امتیاز این بازی، اورتون در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل ماندن خود در لیگ برتر را قطعی ساخت.

اما در دقایق پایانی این مسابقه بود که یوواخیم آندرسن در گوشه زمین با دله آلی درگیر شد. ستاره انگلیسی اورتون با شیطنت های خود اجازه شروع مجدد مسابقه را به آندرسن نداده و موجب عصبانیت بازیکن پالاس شد. اما در نهایت او توپ را از دله آلی گرفت و جریان مسابقه از سر گرفته شد. اما جالب اینجاست یک خانم میانسال روی سکوهای گودیسون پارک که از رفتار آندرسن عصبانی شده بود، خودش شخصا برای تنبیه این بازیکن وارد عمل شد و ضربه ای به بازیکن پالاس زد. همچنین تصاویر موید آن است که این خانم به آندرسن توهین کرده و او را مورد فحاشی قرار داده است.

با توجه به امکان شناسایی این هوادار، به نظر می رسد حکم محرومیت از ورود به استادیوم برای او صادر خواهد شد. جالب اینجاست در پایان مسابقه نیز یکی از هواداران اورتون برای پاتریک ویرا، سرمربی پالاس کری خوانده و هنگام رفتن این سرمربی به سمت رختکن به او نزدیک شد. البته طبیعتا پت ویرا با آن روحیه خاص خود مانند آندرسن از چنین حوادثی نمی گذرد و سرمربی پالاس همانجا وسط زمین هوادار اورتون را مورد ضرب و شتم قرار داد.